F1 en andere motorsport

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivanhoe

Active member
Tja, hij geeft toe dat hij met McLaren (of eigenlijk meer Honda) fout gegokt heeft, maar hij had het bij Ferarri duidelijk gehad. Bij Ferarri lijkt de 2e rijder ook altijd echt 2e viool te spelen. Kijk naar coureurs als Irvine, Badoer, Barrichello en nu ook Kimi. Iets voor Max om over na te denken ook.

Ivanhoe

Active member
het is nog een week weg natuurlijk, maar de verwachtingen voor Monza zijn vanaf woensdag bar slecht. Zal zich een herhaling van 2008 voordoen, de historische overwinning van Vettel in een Toro Rosso op een nat Monza circuit?

Fabian

Active member
Tja, hij geeft toe dat hij met McLaren (of eigenlijk meer Honda) fout gegokt heeft, maar hij had het bij Ferarri duidelijk gehad. Bij Ferarri lijkt de 2e rijder ook altijd echt 2e viool te spelen. Kijk naar coureurs als Irvine, Badoer, Barrichello en nu ook Kimi. Iets voor Max om over na te denken ook.

Arme Vettel. :D

JMD

Well-known member
het is nog een week weg natuurlijk, maar de verwachtingen voor Monza zijn vanaf woensdag bar slecht. Zal zich een herhaling van 2008 voordoen, de historische overwinning van Vettel in een Toro Rosso op een nat Monza circuit?
Ik hoop met je mee natuurlijk, maar in Spa werd ook regen verwacht, en die regen werd steeds meer 'naar achter geschoven'.

Ska P 187

Well-known member
Als Ferrari langskomt, in combinatie met een moterdeal, dan zeg je simpelweg geen nee.
Dan maar 2e viool, dan heb je nog altijd de 4e tot 6e auto van het hele stelletje.
Podiums kunnen halen is dan gewoon een reeele mogelijkheid.
Fingers crossed dan maar.

Shayman

New member
Als Ferrari langskomt, in combinatie met een moterdeal, dan zeg je simpelweg geen nee.
Dan maar 2e viool, dan heb je nog altijd de 4e tot 6e auto van het hele stelletje.
Ik zat nog eens te denken maar die motordeal zou voor STR zijn en Verstappen staat onder contract bij RBR. Dan is er een kans dat ze en Verstappen kwijt zijn en dat de TR een betere motor heeft dan de RB. Ik hou het voorlopig maar even op een gerucht.

JMD

Well-known member

Ferrari is de laatste jaren niet meer heel overdreven van 1e/2e rijder, dat was vooral in de tijd van Schumacher zo. En als het al gebeurt is het omdat 1 van de 2 geen kampioenskansen meer heeft (Massa(?) in Duitsland in 2010 ofzo). Volgens mij heeft iedereen daar zeker in het begin van het seizoen redelijk gelijke kansen.

Overigens geloof ik er niet zo in op dit moment, Raikkonen is al bevestigd voor 2016 en Vettel gaan ze echt niet weg doen, die zit er net en haalt gewoon alles uit die bak met al 2 zeges. Ik denk echt dat ze Raikkonen 1 jaar verlenging hebben gegeven zodat Max er in 2017 kan komen. Want een nieuwe coureur doe je niet na 1 jaar al weg (behalve als hij echt tegenvalt, maar dat weet je niet van tevoren), en Vettel doen ze al helemaal voorlopig niet weg. Verstappen met Vettel zou een droomcombi zijn.

Ska P 187

Well-known member
? Raikonen zit er toch al twee jaar en Vettel gaat niet weg nee lijkt me ook niet.
Op dit moment begint de Motogp van GB op Silverstone.
Is uitgesteld vanwege regen, dus voor de liefhebbers een regenrace.

Ska P 187

Well-known member
Marquez weer op pole, de co-leider in het kampioenschap Lorenzo op 2, Pedrosa op 3 en de andere leider Rossi op 4.
Vamos!

Ska P 187

Well-known member
De baan is aan het opdrogen dus er kan zo?n altijd grappige motorwissel aankomen een stukje verderop in de race.

Ska P 187

Well-known member
Lorenzo heeft het moeilijk op de 3e plaats. Pedrosa lijkt af te haken nadat de 2 Ducati?s m ingehaald hebben die nu de aanval gaan openen op Lorenzo.
Aan de kop Rossi nog steeds aan de leiding en Marquez op het aasgieren koord zoals hij al vaker heeft gedaan de afgelopen races.

Ska P 187

Well-known member
En Lorenzo is ingehaald door beide Ducati?s
Nu wordt het interesant, want als die 2 voorop en Marquez zal voorbij Rossi moeten het ivm kampioenschap het verkloten, dan kan zelfs de op dit moment verliezende Lorenzo nog lachende 5e of in dat geval 3e worden.

Ska P 187

Well-known member
Aaaah jammer, Marquez onderuit, de race is gereden wat betreft wie m gaat winnen. Rossi gaat hele goede zaken doen, want Lorenzo rijdt nog steeds 5e, want was ingehaald door Pedrosa.
Vreemde val.

Ska P 187

Well-known member
Ondertussen lopen de Ducati?s hard in op Rossi, zou het toch nog niet gereden zijn?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan