Max moet nog naar de wedstrijdleiding vanwege die actie op Bottas. Zou hem de 8e plaats kunnen kosten.
Wat ik vandaag begreep uit woorden Marko van Red Bull heeft die langdurig contract bij Red Bull, daar nemen ze geen coureurs aan voor maar 1 jaar.
Volgend naar maar een betere stal. Hij heeft het in zich, alleen een waardeloze bak.
Je begreep dus niet dat er dus flink betaald moet worden voor Maxie
Is toch niets mis mee?
Wel te hopen voor RB dat ze volgend jaar de boel weer op orde hebben want als hij zo blijft rijden dan rammelen Mercedes en Ferrari wel met een zak knaken en gaat hij echt niet daar z'n tijd meer verspelen en kan Rosberg of Raikkonen z'n kastje leegruimen.Begrijp er maar gewoon uit dat hij nog een jaar bij Toro Rosso blijft en als daarna plek vrij zou komen bij Red Bull zullen ze sneller daarvoor kiezen als Red Bull weer terug komt richting top.
Ik denk dat Max blij mag zijn wanneer hij bij het A team gaat komen en dat zal volgend seizoen echt nog niet zo zijn. Dat heeft hij aan zijn nationaliteit te danken denk ik.
Ik denk dat Max blij mag zijn wanneer hij bij het A team gaat komen en dat zal volgend seizoen echt nog niet zo zijn. Dat heeft hij aan zijn nationaliteit te danken denk ik.