F1 en andere motorsport

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivanhoe

Active member
Hieruit blijkt dat Hamilton gelijkmatig remt. Ik heb ook andere grafieken gezien waaruit bleek dat Hamilton bij de andere twee safety cars dat hij aan de leiding reed op hetzelfde punt precies zo afremde.

maxresdefault.jpg
 

gevegt

Well-known member
Zo te zien heeft hij dus bewust de snelheid na de bocht laten zakken. Dat mag natuurlijk, maar voor de banden is het niet logisch.
Kortom, Vettel trapte er in en ging een beetje door het lint.
 

Janssen

Well-known member
Het hele weekend regen in Oostenrijk. Wellicht dat we Max dus nu kunnen zien uitvallen vanaf de koppositie.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Vrije trainingen: 1e en 3e.
Kwalificatie: 5e
Race: DNF

Ik zou er een tientje opzetten, SanMark
 

Ska P 187

Well-known member
In Marca staat groot dat Verstappen naar Ferrari zou willen/gaan. Ze zijn natuurlijk gewoon aan het stoken om Sainz een plaatsje aan te praten, maar waar rook is is vuur?

Voorlopig eerst maar eens hopen op regen a.s. zondag. Ik hoop dat er eindelijk eens een duel Verstappen- Hamilton komt. Wie is de rain master?
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Tsja eerst was het Sainz naar Ferrari, maar daarvoor loopt Sainz teveel te prutsen.
 

Pascallovic

Well-known member
Dat was ook een beetje de verwachting toen hij naar RB ging toch? Altans voor het eerste jaar zeker, dat viel toen ook wel mee allemaal.
Er lopen genoeg Maxfanboys rond die denken dat het een complot is dat de auto van 1e rijder Ricciardo nooit stil valt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan