F1 en andere motorsport

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Bottas tikte dus Raikkonen aan, die Verstappen aantikte...

Bottas was ook hier goed weg. Hamilton verliest dus elke keer bij de start plaatsen... Is misschien wel het zwakste deel van het rijden van de Brit.
 

JMD

Well-known member
Vettel en Hamilton naast elkaar bij de pitsuitgang. Hamilton op de softs, Vettel op de mediums.

Bottas uitgevallen met motorproblemen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Kut, Max had dus op het podium kunnen komen.

Dat gat dat RB een beetje had gedicht valt me trouwens ook niet mee, nog steeds bijna 1,5 seconde (in de eerste helft van de race) op een circuit wat RB goed zou moeten liggen.
 

JMD

Well-known member
Hamilton inmiddels op kop. Met nog 20 ronden te gaan. Hoe gaat het met de banden, Vettel op medium, Hamilton op soft.
 

gevegt

Well-known member
Nog een kwartiertje te gaan en Alonso zet de vierde rondetijd met de wagen in race setup.
Wat mij opvalt is dat er letterlijk geen toeschouwer op de tribune zit. Worden er geen kaartjes verkocht?
 

gevegt

Well-known member
De eerste vier bolides worden aangedreven door een Honda motor.
Morgen "fast Friday". Ik kan niet wachten.
 

Tobcoach

New member
Al een beetje oud nieuws, maar hier nog niet gemeld:

Oud MotoGP-wereldkampioen Nicky Hayden ligt in kritieke toestand in een Italiaans ziekenhuis nadat hij tijdens een fietstocht is aangereden door een auto.

http://www.gpupdate.net/nl/motogp-n...ig-hersenletsel-voor-hayden-situatie-kritiek/

Geen beste berichten dus. Hopelijk haalt hij het, maar dan is de volgende vraag of hij nog een beetje kan herstellen of dat hij een traject zoals Michael Schumacher voor de boeg heeft.
 

Janssen

Well-known member
Je luistert teveel naar RSDG.

Leuk om eens een kijkje achter de schermen te nemen, maar mij zul je niet snel terugzien bij een racecircuit. Wat een teringherrie.

Dat waren de motoren van vroeger. V6 van tegenwoordig klinkt zoals je grasmaaier.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan