F1 en andere motorsport

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat ik er nu van zie is dat Red Bull wel ietsje dichterbij Mercedes en Ferrari is gekomen, maar niet genoeg om het ze echt moeilijk te gaan maken. Max zal morgen dus wel weer vanaf P6 moeten starten. Heel het weekend sneller dan Ricciardo, maar die heeft de gave om een perfect laatste rondje te rijden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wat ik er nu van zie is dat Red Bull wel ietsje dichterbij Mercedes en Ferrari is gekomen, maar niet genoeg om het ze echt moeilijk te gaan maken. Max zal morgen dus wel weer vanaf P6 moeten starten. Heel het weekend sneller dan Ricciardo, maar die heeft de gave om een perfect laatste rondje te rijden.

Ideaal, kan hij morgen toch nog iemand inhalen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Max is ook in Q1 en Q2 sneller dan Ricciardo. Met recht het hele weekend sneller dus, maar zogezegd zal Ricciardo er wel weer een ultiem laatste rondje uit persen.

Halve seconde achter de snelste tijd trouwens. Valt niet tegen. Benieuwd naar Q3!
 

Ska P 187

Well-known member
Ik heb nog geen echte moeite gedaan om te vinden waar ik mijn geld in kan zetten, maar Verstappen gaat Monaco winnen, dit weekend een mooie derde plek als opwarmertje. Komt helemaal goed met RB.
Hoppa!
 

JMD

Well-known member
De laatste 10 jaar waren er hier 10 verschillende winnaars. Als Bottas of Ricciardo wint vandaag gaat die serie verder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan