Hankie
Well-known member
Dan trekt mercedes de buidel wel hoor.Waarheen dan? Als ze al moeite hebben om die Fin los te weken, dan wens ik ze veel succes met RB. Denk eens na voordat je wat opschrijft.
Dan trekt mercedes de buidel wel hoor.Waarheen dan? Als ze al moeite hebben om die Fin los te weken, dan wens ik ze veel succes met RB. Denk eens na voordat je wat opschrijft.
Hou toch op Bottas mag nu ook zonder slag of stoot.Ska P wint!
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ze voor Verstappen een piepklein beetje meer moeite gaan doen.Waarheen dan? Als ze al moeite hebben om die Fin los te weken, dan wens ik ze veel succes met RB. Denk eens na voordat je wat opschrijft.
Max gaat na het volgend seizoen naar Ferrari.
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ze voor Verstappen een piepklein beetje meer moeite gaan doen.
Ik ook niet.Dat hoop ik toch niet.
Hou toch op Bottas mag nu ook zonder slag of stoot.
Ik ook niet.
Ik vind altijd alles best zolang Ferrari maar verliest.Ik wel. Kampioen worden bij Ferrari is de droom van elke coureur.
Even quoten voor over twee seizoenen.Ik vind altijd alles best zolang Ferrari maar verliest.
Ik wel. Kampioen worden bij Ferrari is de droom van elke coureur.
Ik wel. Kampioen worden bij Ferrari is de droom van elke coureur.
Hmm, Ferrari had voor het laatst de beste auto in het Schumacher-tijdperk, dat is toch al een tijdje geleden. Het tussendoortje van Kimi in 2007 reken ik even niet mee, McLaren had toen de beste auto, maar Hamilton verloor door pech de titel in Sao Paolo.Even quoten voor over twee seizoenen.
Ik vind McLaren een veel mooier team. En Williams ook trouwens.
Max gaat na het volgend seizoen naar Ferrari.
Dan zit Vettel al bij MercedesLeuk duo met Vettel.