Hij was vooral erg sterk op de medium compound. Sneller dan wie dan ook op die band.
Al kwam Hamilton wel dichtbij op de harde compound.
Kan iemand mij uitleggen hoe het precies zit met die banden? Want normaal gesproken is toch de zachtste band het snelste? Hoe kan een Hamilton dan in de buurt komen op de harde band? Of heeft Hamilton niet op de medium gereden en is de Mercedes dus gewoon weer een klap sneller?
Je bent het snelste op de zachtste band. Alleen slijten die ook sneller.
Hamilton had niet gereden op M en reed dus heel goed op H.
Max was redelijk snel op S, maar zijn lange run op M was wel indrukwekkend als je het afzet tegen anderen die op M reden.
Waar kun je die tijden zien?
Op meerdere plaatsen ook gratis te vinden (betaalde links van Autosport.com plaatsen werkt hier ook niet):Ivanhoe is lid van die site. Misschien kan hij wat data laten zien.
Dat is de macht der gewoonte gevegt, mijn oprechte excuses! Ik pas het uiteraard aan!Dank, maar wel graag mijn naam goed spellen.
Dat is de macht der gewoonte gevegt, mijn oprechte excuses! Ik pas het uiteraard aan!
Op meerdere plaatsen ook gratis te vinden (betaalde links van Autosport.com plaatsen werkt hier ook niet):
Offici?le FIA site: http://www.fia.com/file/48187/download?token=huZH5kRv
Ik kijk meestal hier, kun je coureurs met elkaar vergelijken (ook na de race erg leuk om te kijken): http://en.mclarenf-1.com/index.php?...raf=3&dr1=Daniel Ricciardo&dr2=Max Verstappen
Tenslotte: het Duitse (dat moet gevegt aanspreken) Auto und Motor Sport heeft bij elke GP een analyse van de vrije trainingen, altijd leuk om te lezen: http://www.auto-motor-und-sport.de/formel-1/trainingsanalyse-gp-malaysia-2016-777993.html
Dank voor de barmhartigheid ����Voor deze keer zie ik het door mijn vingers. Maar alleen omdat je je in dit topic keurig gedraagt.
Zeker de long runs zagen er goed uit, maar we weten natuurlijk niet met hoeveel benzine de Mercedesen reden. In AMuS is ook te lezen dat Ricciardo een beetje experimenteerde met zijn afstelling vandaag en dat hij morgen met dezelfde afstelling als Max rijdt, dus die gaat nog wel een stukje verbeteren met name in de 2e sector waar Max veel sneller was. Max was in Singapore ook sneller in de trainingen dan Ricciardo, maar het gaat om de kwalificatie natuurlijk. Ook de Ferrari's waren snel vandaag, vooral Kimi, dus wordt sowieso spannend voor P3 zondag denk ik.Dank voor de linkjes Ivanhoe!
Hier dus ook goed te zien dat Max prima rondes reed tijdens zijn laatste stint.
Dank voor de barmhartigheid ����
Zeker de long runs zagen er goed uit, maar we weten natuurlijk niet met hoeveel benzine de Mercedesen reden. In AMuS is ook te lezen dat Ricciardo een beetje experimenteerde met zijn afstelling vandaag en dat hij morgen met dezelfde afstelling als Max rijdt, dus die gaat nog wel een stukje verbeteren met name in de 2e sector waar Max veel sneller was. Max was in Singapore ook sneller in de trainingen dan Ricciardo, maar het gaat om de kwalificatie natuurlijk. Ook de Ferrari's waren snel vandaag, vooral Kimi, dus wordt sowieso spannend voor P3 zondag denk ik.