F1 en andere motorsport

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eef de Kip

Well-known member
Hij rijdt gewoon een hele matige race, 2 stops dus, geen goede pace ook. Hij mag blij zijn als hij bij de eerste 6 eindigt. Wat een flop dit weekend zeg. Is trouwens ook niet de eerste keer dat RB (lees: Verstappen) met een hardere compound kortere stints rijdt dan de concurrentie.
 

JMD

Well-known member
Hij rijdt gewoon een hele matige race, 2 stops dus, geen goede pace ook. Hij mag blij zijn als hij bij de eerste 6 eindigt. Wat een flop dit weekend zeg. Is trouwens ook niet de eerste keer dat RB (lees: Verstappen) met een hardere compound kortere stints rijdt dan de concurrentie.

Iedereen maakt een 2 stop denk ik... Kan me niet voorstellen dat iemand een 1-stpper maakt.
 

zwammy

Well-known member
Mogen we al concluderen dat Max misschien niet zo goed is als iedereen denkt of word ik dan ala Ajacied79 afgeschoten?
 

JMD

Well-known member
Rosberg doet een Kimi-tje... :)

Ik snap ook nooit zo dat dat soort info gegeven wordt. Zolang je op kop ligt en je ziet de nummer 2 niet in je spiegels (op lange rechte einden) is het gat groot genoeg. Zeker als je allen op dezelfde strategie rijdt min of meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan