JMD
Well-known member
Voormalig zesderangs coureur Brundle loopt ook weer te huilen, nu over de straf van Rosberg.
Vond ie dat het meer of minder moest zijn?
Voormalig zesderangs coureur Brundle loopt ook weer te huilen, nu over de straf van Rosberg.
Goed dat ze er bij Mercedes ruim 8 van maakten dus.Terecht natuurlijk. Vijf seconden was lachwekkend weinig. Het is dat Rosberg een prutser is.
Geef even aan wanneer hij gechoket heeft... Vorige week in Budapest, eens. Vandaag is de slechte start door de elektronische problemen. Verder in Oostenrijk remproblemen. In Canada wordt hij door Hamilton naar buiten geduwd in ronde 1, waardoor hij ineens 4e/5e lag ofzo. In Silverstone en Monaco vooral slecht door de regen. In Canada wordt hij door Hamilton naar buiten geduwd in ronde 1, waardoor hij Rosberg is gewoon (net als bv Prost en Hill) geen regenrijder. Dat kan. Zou ik geen choken willen noemen.
Terecht natuurlijk. Vijf seconden was lachwekkend weinig. Het is dat Rosberg een prutser is.
Eens, maar dan vind ik 'choker' geen goed woord... Want dan choke je ook als je GP's kunt winnen en win je er echt geen 19, en bij sommigen stond ie echt tot de finish onder druk.Zoals ze bij Ziggo ook al zeiden, hij maakt fouten als het spannend wordt. In Canada waar hij veel te laat remt toen hij Verstappen in wilde halen, Oostenrijk toen hij Hamilton van de baan reed, vandaag reed hij Verstappen ook weer van de baan.
Goed dat ze er bij Mercedes ruim 8 van maakten dus.
Dat verbaasde me nog het meest... Dat ze niet gewoon tot 5 konden tellen... Liet er dan niemand een stopwatch meelopen?
Jawel, maar die begon te laat.
Zeer goede tactiek van RedBull vandaag. Verstappen ook gewoon steady weer, net als vorige week. Dit soort races stabiel rijden onder druk van mannen als Vettel, Rosberg en Raikkonen is gewoon heel goed voor z'n ontwikkeling.
Max had trouwens wel gewoon een gat moeten trekken op de supersofts en deed dat niet. Dat moet ook gezegd worden.
Max had trouwens wel gewoon een gat moeten trekken op de supersofts en deed dat niet. Dat moet ook gezegd worden.