JMD
Well-known member
Ik zie het...
Inderdaad... Rosberg zat er dichter achter dan ik gedacht had na de pitstops... Die heeft echt een flink gat goed gemaakt in een ronde... Zat 2 sec achter VES toen ie de pits in ging.
Ik zie het...
Ik vind twee seconden geen gat waarop je kunt zeggen dat Verstappen er wel voor blijft. 1 goede ronde en wat meer opgewarmde banden zijn voldoende met zo'n gat.Inderdaad... Rosberg zat er dichter achter dan ik gedacht had na de pitstops... Die heeft echt een flink gat goed gemaakt in een ronde... Zat 2 sec achter VES toen ie de pits in ging.
En dat gebeurt dus ook, nu 5 seconde straf. In Oostenrijk was het 10 seconde... Vreemd.Under investigation... Is eigenlijk ook wel logisch, als je de herhaling ziet, want het is exact dezelfde actie die Rosberg bij Hamilton uithaalde in Oostenrijk. Alleen stuurde Hamilton daar toen in, en nu deed Verstappen dat niet. Dus zal Rosberg wel een straf krijgen, gebeurde toen ook.
Dat 'kansloos' voelt idd zo, een jaar geleden hadden we er een spreekwoordelijke moord voor gedaan...Verstappen heeft gewoon niet voldoende snelheid, op de supersoft was hij niet sneller dan de rest op de soft en nu rijdt hij flink langzamer dan de rest. Hoop dat hij z'n banden spaart anders wordt het gewoon een "kansloze" 4e plek. Ricciardo gaat 'm zo wel voorbij.
Silverstone en Oostenrijk waren niet zo saai...Saaie ritjes de laatste weken. Hamilton rijdt weg bij iedereen en daarachter gaat er erom wie er het beste wisselt en de juiste tactiek hierin toepast om te bepalen wie er 2e / 3e / 4e wordt.
Rosberg lieten ze wel erg lang stilstaan, no way dat dat 5 seconde was.
5 minuten was ook prima geweest.
Geen Rosbergfan??