Fantastische race van Max, 50+ ronden op die softs, maar een ronde langer en Kimi was er voorbij gegaan.
Edit: hebben hem wel geholpen met de banden inderdaad, die van Kimi waren 6 ronden nieuwer
Is het inmiddels al tijd om te zeggen dat Ricciardo weliswaar beter is in de kwalificatie, maar dat Max hem in de race overklast?
Voorlopig kunnen we het laatste wel stellen. Het is geen toeval meer.Zo. Was niet thuis, maar had de race opgenomen. Blij dat ik dat gedaan heb. Geweldig zeg, wat een ongekende prestatie weer!
Is het inmiddels al tijd om te zeggen dat Ricciardo weliswaar beter is in de kwalificatie, maar dat Max hem in de race overklast?
Zo. Was niet thuis, maar had de race opgenomen. Blij dat ik dat gedaan heb. Geweldig zeg, wat een ongekende prestatie weer!
Zo. Was niet thuis, maar had de race opgenomen. Blij dat ik dat gedaan heb. Geweldig zeg, wat een ongekende prestatie weer!
16 punten achterstand van Max op Ricciardo. Ik weet niet hoe groot het gat was toen Max bij Red Bull kwam, maar het lijkt wel lekker te gaan.
In Monaco was Ricciardo beter, maar had hij ook een betere auto onder de kont. Baku heb ik niet gezien. De rest van de GP's zat Max toch voor Ricciardo?
@JMD: 100% de schuld van Rosberg. Kijk de ruimte die hij heeft. Hamilton doet helemaal niets fout hier hoor.
Nu wel ja.
En mag een mens niet terugkomen op iets wat hij eerder zei en toegeven dat hij fout zat??
:duim:Tuurlijk wel. Dat deed je uiteindelijk 2 minuten voor mijn post. Ik had 'm nog niet gelezen, vandaar.
Beetje slap JMD. Gewoon lekker stug vol blijven houden. Een beetje karakter tonen.