JMD
Well-known member
Hamilton zat er al meer dan naast, Rosberg liet hem geen ruimte.
Rosberg gaat idd te ver naar buiten, maar dan kan je niet zomaar insturen en het een crash laten worden.
Hamilton zat er al meer dan naast, Rosberg liet hem geen ruimte.
Je bent ongeveer de enige die het volledig bij Hamilton legt. Wellicht dat jij er naast zit.
Met de voorkant was hij er voorbij ja, maar had de bocht nooit kunnen halen zonder dat Rosberg meestuurde. Dus dan kan je niet zomaar insturen...
Inderdaad, als Rosberg gewoon doorrijdt tot aan de tribunes dan kan Hamilton niet insturen.
Let maar op Rosberg krijgt straf van de officials.
Dus Hamilton had dan in het niets moeten verdwijnen, want die kon door de fout van Rosberg nergens heen, behalve een keer in sturen.Nee, ik leg het niet volledig bij Hamilton. Rosberg gaat te lang rechtdoor, maar dat geeft Hamilton nog niet het recht om maar in te sturen en te verwachten dat Rosberg in het niets verdwijnt.
Dus Hamilton had dan in het niets moeten verdwijnen, want die kon door de fout van Rosberg nergens heen, behalve een keer in sturen.
Het team bevestigd dat Rosberg zich verremde en daardoor te ver rechtdoor reed.
Kan toch rechtdoor blijven rijden?? Dan had hij ook laten zien dat hij door Rosberg van de baan geduwd wordt. Nu stuurt hij in en veroorzaakt daarmee een crash.
Je bent ongeveer de enige die het volledig bij Hamilton legt. Wellicht dat jij er naast zit.
Het team zegt fout van Rosberg en zijn actie wordt onderzocht door de wedstrijdleiding. Wat wil je nog meer dan?
Dat Hamilton rechtdoor was gereden door de fout van Rosberg en dan met verlies van een hoop punten achteraf alleen er iets van had mogen zeggen.Het team zegt fout van Rosberg en zijn actie wordt onderzocht door de wedstrijdleiding. Wat wil je nog meer dan?
Daar zal ie denk ik wel mee wegkomen. Hij wordt echter ook onderzocht op 'failure to stop with a seriously damaged car', dat zal hem wel een straf opleveren lijkt me.Het team zegt fout van Rosberg en zijn actie wordt onderzocht door de wedstrijdleiding.