F1 en andere motorsport

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivanhoe

Active member
Naast topsnelheid is tractie inderdaad erg belangrijk op dit circuit, veel stop-and-go, langzame bochten, waar de Red Bull's in uitblinken.

Hopen dat Max uit de Wall of Champions blijft, daar zijn al een aantal grote namen gecrasht...
 

gevegt

Well-known member
Mooi filmpje!
Doet me denken aan die geweldige samenvattingen van RTL aan het einde van het seizoen.
Muziek en beelden heel mooi samengevoegd.

Edit: Villeneuve heeft daar ook aardig wat rotzooi achtergelaten.
 

Ivanhoe

Active member
Ahum, niet mijn all time held, maar komt wel dichtbij.
Hoewel ik hem nooit live gezien heb, is Jim Clark voor mij toch wel de held allertijden.
Moet inderdaad legendarisch zijn geweest, maar voor mijn tijd. Heb Gilles villeneuve echt meegemaakt als tiener. Kan nog zo voor me halen dat wijlen Hans Kievit tijdens de GP van Belgie op Zolder zei dat Villeneuve er erg hard was afgegaan, te hard helaas.
 

gevegt

Well-known member
Moet inderdaad legendarisch zijn geweest, maar voor mijn tijd. Heb Gilles villeneuve echt meegemaakt als tiener. Kan nog zo voor me halen dat wijlen Hans Kievit tijdens de GP van Belgie op Zolder zei dat Villeneuve er erg hard was afgegaan, te hard helaas.

Niemand kan de naam Randy Mamola beter uitspreken dan Hans Kievit. Vooral toen Mamola de TT won. Geweldig was dat.
 

gevegt

Well-known member
Toen was jij al drie keer vader.
Dat weten alleen de meisjes.

Nu ik even weer helemaal in de motorracemodus zit, moet ik ineens weer denken aan de crash van Uncini op Assen. Ik zag het allemaal gebeuren vanuit het ziekenhuis en wist toen dat het altijd nog erger kon.
 

Ska P 187

Well-known member
Assen, wat was het de derde zaterdag? Da's na Catalunya van dit weekend? Is er dan ook F1 zodat we weer een echt motorsport weekend hebben?
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Wayne Rainey en Kevin Schwantz! Mick Doohan, Alex Barros... mooie tijden
 
Laatst bewerkt:

Ivanhoe

Active member
Zo dan, ziet er krap uit inderdaad, wel mooi decor zo door die oude stad.

Hij rijdt nog niet echt op de limiet trouwens :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan