Toch vreemd, midden in een seizoen, herstel, net 3 races gereden.
Zou het kunnen zijn dat ze hiermee een overstap van Verstappen naar een ander team eind van dit seizoen willen voorkomen?
De NOS brengt vrijwel altijd nieuws als het echt zeker is. Zou mij verbazen als dit een losse flodder is.
Ik kan me overigens ook niemand herinneren die teruggegaan is van RB naar TR...
Het is dan ook niet gezegd dat dat de ware reden is. Het kan ook best zo zijn dat zijn sponsor moeilijkheden veroorzaakt, of wat Kip zei ze Max willen behouden. In de F1 wordt dat vaak pas naderhand duidelijk.Ik vind het ook wel erg lullig voor Kvyat. Ja, hij was erg slecht in Rusland. Maar daarvoor haalt hij het podium in China. Zo slecht is die man toch niet?
Top 5.En nu? Nu gaat hij structureel top 3 rijden? Of is dat te veel gevraagd?
Podium China was natuurlijk ook omdat Ricciardo een lekke band had in de openingsfase en de Ferrari's in de eerste bocht tegen elkaar reden en Hamilton van achter moest komen.Ik vind het ook wel erg lullig voor Kvyat. Ja, hij was erg slecht in Rusland. Maar daarvoor haalt hij het podium in China. Zo slecht is die man toch niet?
Zouden ze het niet gewoon met oog op de toekomst doen? Misschien was er wel interesse voor Max van andere top teams, en waren ze bang hem kwijt te raken. Ze hebben hem nou ook voor meerdere jaren vastgelegd.