F1 en andere motorsport

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Klote van Max zeg. Was weer keurig door de chaos gekomen, om rustig naar P6 te rijden. Het mocht helaas niet zo zijn.
 

JMD

Well-known member
Van Teletekst:
 Formule 1-coureur Max Verstappen gaat
vanaf volgende week voor de renstal van
Red Bull racen,zo meldt F1Today.net.De
18-jarige Limburger rijdt sinds 2015
voor Toro Rosso,het opleidingsteam van
Red Bull.

Verstappen wordt de vervanger van de
Rus Daniil Kvyat,die na zijn crashes
bij de grote prijs van Rusland onder
vuur lag.

Verstappen zal bij de GP van Spanje op
13 mei al debuteren bij de renstal,die
met de Duitser Sebastian Vettel vier
keer de wereldtitel veroverde.


Als dat waar is... Zou heel mooi zijn.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ok?, dat is een interessante ontwikkeling. Ik weet niet of de auto van Red Bull op dit moment nou zoveel beter is dan die van Toro Rosso.
 

JMD

Well-known member
Ok?, dat is een interessante ontwikkeling. Ik weet niet of de auto van Red Bull op dit moment nou zoveel beter is dan die van Toro Rosso.
Wel iets beter hoor, ze staan vaak voor de TR's in de kwalificatie, dat geeft toch wel een idee van de basissnelheid.

En waar de motor van de TR niet meer ontwikkeld kan worden en het de vraag is wanneer de focus op 2017 gaat, verwacht men dat de Renault-motor die achterin de RedBull ligt alleen nog maar beter gaat worden.
Dus voor nu maakt het een beetje uit, in de loop van het jaar zal het verschil tussen het 'moederteam' en 'dochterteam' alleen maar groter worden.
 

JMD

Well-known member
Die site lijkt me totaal niet betrouwbaar. Onzin nieuws.

NOS Teletekst meldt iets echt niet zomaar. Die nemen niet elk gerucht in de F1/voetbal/sportwereld over.
Ik zeg niet dat het waar is, maar ook dat het zo maar aan de kant geschoven moet worden.
 

Ska P 187

Well-known member
NOS Teletekst meldt iets echt niet zomaar. Die nemen niet elk gerucht in de F1/voetbal/sportwereld over.
Ik zeg niet dat het waar is, maar ook dat het zo maar aan de kant geschoven moet worden.

Mmm kan niet zeggen dat ik de NOS qua F1 nu zo?n betrouwbare bron vind eerlijk gezegd.
Van TR naar RB is promotie hoe dan ook, dus wat mij betreft liever vandaag dan morgen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De NOS brengt vrijwel altijd nieuws als het echt zeker is. Zou mij verbazen als dit een losse flodder is.
 

Ska P 187

Well-known member
Ik heb het wel op wat vagere sites zien staan, maar verder niet.
Zal gewoon volgend seizoen worden denk ik.
 

Pieros

Active member
Mocht het waar zijn, hoe bijzonder is het dat een coureur tijdens het seizoen overstapt naar een ander team? Zit niet echt in de F1, maar kan me zo geen geval herinneren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan