Ik weet genoeg, dat wordt niks morgen.
Ik kom er om 6.00 uur ook niet mijn bed voor uit.Ik weet genoeg, dat wordt niks morgen.
Tot 2014 schoven die grid penalties inderdaad door naar de volgende race, maar dat hebben ze in 2015 gewijzigd. Als je je grid penalties niet (volledig) kunt incasseren door je kwalificatie, krijg je een extra tijdstraf die je moet nemen bij je eerste pitstop. 5 seconden voor 1-5 gridplaatsen, 10 seconden voor 6-10 gridplaatsen en dat kan oplopen tot 30 seconden. McLaren had daar vorig jaar nogal mee te maken, Button had voor de GP van Mexico 70 plaatsen grid penalty, die heb je niet snel geincasseerd.Verschuift de gridstraf nu door na een volgende race?
Duidelijk. Bedankt voor je antwoord.Tot 2014 schoven die grid penalties inderdaad door naar de volgende race, maar dat hebben ze in 2015 gewijzigd. Als je je grid penalties niet (volledig) kunt incasseren door je kwalificatie, krijg je een extra tijdstraf die je moet nemen bij je eerste pitstop. 5 seconden voor 1-5 gridplaatsen, 10 seconden voor 6-10 gridplaatsen en dat kan oplopen tot 30 seconden. McLaren had daar vorig jaar nogal mee te maken, Button had voor de GP van Mexico 70 plaatsen grid penalty, die heb je niet snel geincasseerd.
Race begint toch om 8 uur Nederlandse tijd?Ik kom er om 6.00 uur ook niet mijn bed voor uit.
Race begint toch om 8 uur Nederlandse tijd?
Race begint toch om 8 uur Nederlandse tijd?
Max had kennelijk een probleem met zijn auto:
http://nl.motorsport.com/f1/news/ve...in-kwalificatie-auto-trok-naar-rechts-687611/
vdMark doet het uitstekend!
Blijft toch opvallend... Tussen de 3e vrije training en kwalificatie zit een kleine 2 uur, lang niet tijd genoeg om zo'n auto uit elkaar te halen, je kan in die 2 uur niet veel grote zaken doen. En dat dan 'ineens' zo'n probleem de kop opsteekt... Gebeurt wel vaker bij diverse coureurs.
Misschien een foutje in de set-up, geen gelijke demping of assymetrie in de linker- en rechter voorvleugelafstelling.
Hoho, die machine komt uit Dalfsen en is gewoon uitstekend. vdMark moet nog leren iets rustiger te zijn.Zeker op die (beperkte) machine een godswonder dat ie de Britten kan bijhouden, en zelfs even aan kop reed. Wel het voordeel van de baan natuurlijk, hij rijdt daar al jaren, en komt daar nog langer dankzij z'n pa.