F1 en andere motorsport

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Weet jij waarom die geen tijd heeft gereden? Tv kijken + spelende kinderen= geen commentaar kunnen verstaan.

Voor de code rood had hij motorproblemen (werd althans via de boordradio gezegd). Op het eind van de training kwam er een boordradio met iets in d etrant van: 'No Eureka Moment'. Dus dan zullen ze dat probleem niet hebben kunnen oplossen denk ik.

En dan zullen ze dus nu uit de pits starten en hebben ze dus 24 uur om alles in orde te krijgen, zodat Hamilton morgen gewoon punten kan rijden. Want een uitval zou het gat wel groot maken, het zit de Brit inderdaad nog niet mee.
 

JMD

Well-known member
Alleen iets met zijn rechtervoet.

F1 liet zich door die pauze weer eens van haar slechtste kant zien.

Ongelooflijk inderdaad... Deze code rood duurde volgens mij bijna net zo lang als die in Australi? toen ALonso zijn auto op die van Gutierrez reed... En hier was weinig aan de hand, Wehrlein moest weggesleept worden. Had met 5 minuten weer verder gekund.
 

JMD

Well-known member
Dit zal je gebeuren in een hoge snelheidsbocht...

Verstappen start dus sowieso minimaal als 9e, want Hulkenberg is in top10, en de DUitser kan niet meer in Q3 starten.
 

gevegt

Well-known member
Ik had het geluid even uit staan, want zat even aan de telefoon, maar waarom werden die bandenstapels in hemelsnaam versleept?

Ze dachten dat de training was afgelopen en gingen zich voorbereiden op de Porsche cup.

Max niet erg best qua tijd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan