Maar hoe zit t nou precies met die race in Canada? Stel dat hij als nr 12 mag starten, dan kan hij toch niet meer terugvallen?
Als je de regels niet weet, hou je er dan buiten.
Maar hoe zit t nou precies met die race in Canada? Stel dat hij als nr 12 mag starten, dan kan hij toch niet meer terugvallen?
Goed artikel idd. Over een paar jaar moet hij wat bedaarder zijn, zeker als hij dan om het kampioenschap rijdt (hopelijk), maar nu als een rookie rijden, van alles proberen.Mooi en raak artikel, formule 1 heeft hard een rijder als Max nodig
http://www.motorsport.com/f1/news/why-formula-1-needs-more-verstappens/
Ik stel gewoon een normale vraag. Hij wordt toch vijf plekken terug gezet ofzo? Er kan toch normaal antwoord gegeven worden?Een verstandige maar lompe collega van mij schreef ooit eens op een verbeterformulier: "Als je ergens geen reet van weet kan je beter je smoel houden."
Lijkt me ook voor jou een goed advies.
Je kan toch zelf ook wel bedenken wat het betekend wanneer je vijf plekken wordt teruggezet in de startopstelling en welke gevolgen zo'n straf heeft bij een 12e plek in de kwalificatie. 12 + 5 is geen hogere wiskunde of zo. Gewoon een domme vraag.Ik stel gewoon een normale vraag. Hij wordt toch vijf plekken terug gezet ofzo? Er kan toch normaal antwoord gegeven worden?
Er mogen toch maar bepaald aantal starten? In Monaco in de race volgens mij 12.
Als jij een selfmade miljonair bent, hoe heb je dat dan in vredesnaam voor elkaar gekregen?!?
Ik ben gewoon benieuwd hoe die regels exact zijn. Redelijk simpele vraag lijkt me. Maar gezien jullie reacties weten jullie t antwoord ook niet. Helder....
Er zijn 10 teams met elk 2 auto's die in principe elke race mee mogen doen. You can do the math over het aantal auto's op de baan.Ik ben gewoon benieuwd hoe die regels exact zijn. Redelijk simpele vraag lijkt me. Maar gezien jullie reacties weten jullie t antwoord ook niet. Helder....
Ik ben gewoon benieuwd hoe die regels exact zijn. Redelijk simpele vraag lijkt me. Maar gezien jullie reacties weten jullie t antwoord ook niet. Helder....
20? Zomaar gokje hoor...Er zijn 10 teams met elk 2 auto's die in principe elke race mee mogen doen. You can do the math over het aantal auto's op de baan.
Het is net als met voetbal, soms wordt je een kaart aangesmeerd of wordt een penalty versierd doordat een onervaren verdediger instapt waar hij het niet zou doen.
Dat moet je simpelweg voorkomen wil je bij de top horen.
Dan nog kan het de beste een keer overkomen. Die straf zal niet voor niets gegeven zijn, alle data hebben de mensen die daar over gaan wel ter beschikking dus...
Wat nou?!
Dat dus ook al keek ik de laatste jaren sommige races wel in de samenvatting als ik al wist dat er wat interessants gebeurd was.Het zal niet de eerste keer zijn dat de FIA een dubieuze straf uitdeelt, F1 wordt al jarenlang bekritiseerd vanwege de maatregelen die genomen en straffen die door de FIA gegeven worden waardoor de races steeds saaier worden. De racer wordt bestraft hier, buiten de duels die Max uitvocht was de Monaco GP zoals we de laatste jaren gewend zijn weer een lange parade van achter elkaar rijdende auto's, te saai voor woorden. Daarom ben ik een paar jaar geleden inderdaad afgehaakt bij F1 en hield het bij Indi waar tenminste nog wel echt geracet wordt. Nu hebben we in F1 eindelijk weer iemand met een JPM/Senna/Schumacher/Hamilton style of racing die in het middenveld mooie duels uitvecht en nog uit Nederland komt ook. Door Max kijk ik weer met plezier naar F1, er gebeurt tenminste weer wat, precies wat we nodig hadden.