F1 en andere motorsport

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Zijn voorvleugel lag voor die van Button. Dan rijdt hij er dus v??r.
Snap ik, was ook beetje flauw van me.
Maar dan nog moet je wel in staat zijn de actie af te maken, dat lukte niet.

Dit is het risico dat Verstappen neemt bij zijn inhaalpogingen, gaat vaak goed, maar soms ook niet. Dit was zo'n voorbeeld. Buitenom inhalen is altijd tricky.
 

JMD

Well-known member
Sainz inmiddels weer 11e.
Slechtste weekend in tijden voor Toro Rosso, voor het eerst sinds Itali? geen punten.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Sainz had er (opzettelijk?) af moeten stuiteren samen met die Fransoos. Dan had Verstappen alsnog voor hem ge?indigd in de eindstand.
 

JMD

Well-known member
Verstappen 12e, maar zal door de tijdstraf nog zakken. En verder loopt er nog een onderzoek voor het negeren van blauwe vlaggen./
 

Ivanhoe

Active member
16e dus, drive through penalty gekregen, niet echt een race om lang te onthouden, eigenlijk was alleen 1e ronde interessant
 

Ska P 187

Well-known member
Ze moeten die bocht voor het start/finish net ff wat sneller maken plus de bocht erna net wat scherper.
Het langste rechte eind net wat minder recht.
Geld zat daar toch, dus ik verwacht dat volgend seizoen aangepast.
 

JMD

Well-known member
Ze moeten die bocht voor het start/finish net ff wat sneller maken plus de bocht erna net wat scherper.
Het langste rechte eind net wat minder recht.
Geld zat daar toch, dus ik verwacht dat volgend seizoen aangepast.

Bel jij de sjeik op?
 

Ivanhoe

Active member
Ook 3 strafpunten er bij op de licentie van Max, 1 voor de actie met Button en 2 voor negeren blauwe vlag. Staat nu op 8 dus mag er tot Monaco volgend jaar maximaal 3 bij krijgen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ook 3 strafpunten er bij op de licentie van Max, 1 voor de actie met Button en 2 voor negeren blauwe vlag. Staat nu op 8 dus mag er tot Monaco volgend jaar maximaal 3 bij krijgen.

Wat zijn anders de consequenties?
 

JMD

Well-known member
Wat zijn anders de consequenties?
Een schorsing voor een aantal races.

Vind het zwaar gestraft hoor. Die tijdstraf kon ik me voorstellen, dit niet.

Is er ergens een lijst te vinden met de strafpunten van alle coureurs?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan