JMD
Well-known member
Als hij van de baan geduwd wordt kan hij er nooit al voorbij zijn. Anders zou je daar geen last van hebben.Wat een onzin-straf. Max was er al voorbij en werd van de baan geduwd.
Als hij van de baan geduwd wordt kan hij er nooit al voorbij zijn. Anders zou je daar geen last van hebben.Wat een onzin-straf. Max was er al voorbij en werd van de baan geduwd.
Sainz kan nog een plek stijgen.
Zijn voorvleugel lag voor die van Button. Dan rijdt hij er dus v??r.Als hij van de baan geduwd wordt kan hij er nooit al voorbij zijn. Anders zou je daar geen last van hebben.
Snap ik, was ook beetje flauw van me.Zijn voorvleugel lag voor die van Button. Dan rijdt hij er dus v??r.
Dit was de slechtste race van Max.
Sainz haalt Verstappen in en ze zitten te slapen bij de BBC, want die melden dat het andersom is.
Ze moeten die bocht voor het start/finish net ff wat sneller maken plus de bocht erna net wat scherper.
Het langste rechte eind net wat minder recht.
Geld zat daar toch, dus ik verwacht dat volgend seizoen aangepast.
Ook 3 strafpunten er bij op de licentie van Max, 1 voor de actie met Button en 2 voor negeren blauwe vlag. Staat nu op 8 dus mag er tot Monaco volgend jaar maximaal 3 bij krijgen.
Ook 3 strafpunten er bij op de licentie van Max, 1 voor de actie met Button en 2 voor negeren blauwe vlag. Staat nu op 8 dus mag er tot Monaco volgend jaar maximaal 3 bij krijgen.
Een schorsing voor een aantal races.Wat zijn anders de consequenties?