Excelsior Nieuws

Max

Administrator
Forumleiding
Een niet-EU salaris zou Excelsior ook niet kunnen betalen. Wel een nog erg uitgeklede selectie of heb ik wat transfers gemist?
 

Unregistere

Well-known member
Tussen keeperstrainer Rob van Dijk en de nieuwe trainer Mitchel van der Gaag boterde het niet zo. De keeperstrainer heeft besloten definitief te vertrekken. Ronald Graafland volgt hem op.

Hicham Faik (ex-Roda JC) traint mee bij Excelsior.
 

de waan

Well-known member
Een niet-EU salaris zou Excelsior ook niet kunnen betalen. Wel een nog erg uitgeklede selectie of heb ik wat transfers gemist?

Wordt gezellig tegen FC Twente volgende week. Echt zo'n wedstrijd om eens live te kijken op tv.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat hoop ik ook voor ze, want dan hebben ze in ieder geval de nacompetitie gehaald.

Het is natuurlijk wel de bedoeling dat FC Twente laatste wordt.

De finale van de nacompetitie is inderdaad wel een lang seizoen. Regel jij kaarten Jamel?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
De finale van de nacompetitie is inderdaad wel een lang seizoen. Regel jij kaarten Jamel?

Geen probleem.

Excelsior speelde vandaag weer een prima oefenwedstrijd. In Oss wisten ze de schade beperkt te houden, door slechts met 2-0 van FC Oss te verliezen. Gaat dit seizoen helemaal goed komen.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Geen probleem.

Excelsior speelde vandaag weer een prima oefenwedstrijd. In Oss wisten ze de schade beperkt te houden, door slechts met 2-0 van FC Oss te verliezen. Gaat dit seizoen helemaal goed komen.

We zijn nu al zo goed als veilig...
 

Jozsef

New member
Ze zoeken nog wanhopig naar een spits. Heerenveen raakt Te Vrede aan de straatstenen niet kwijt. Voor Excelsior wel goed genoeg?
 
Bovenaan