Even oefenen

Even oefenen

  • Ja

    Stemmen: 2 8,7%
  • Nee

    Stemmen: 5 21,7%
  • Hij moet sowieso weg

    Stemmen: 16 69,6%

  • Totaal aantal stemmers
    23
Status
Niet open voor verdere reacties.

PES5

Administrator
Forumleiding
Wanneer is de rondvaart door de grachten eigenlijk? Europees Kampioen oefenwedstrijden, dat mag niet ongemerkt voorbij gaan.

Het DVHN en het AD werken geloof ik min of meer samen, zie namelijk wel eens stukken van AD journalisten in het DVHN staan, ik las vanmorgen dat het lek inmiddels zo'n beetje boven is en dat we ons gewoon gaan plaatsen voor het WK. Hoezo waan van de dag?

Dat is bij de LC ook zo. Die kranten krijgen inderdaad artikelen van AD.
 

JMD

Well-known member
Hoera!

Het lek is boven bij de KNVB: Hans van Breukelen wordt de nieuwe TD... :)

(ben benieuwd of hij dan lid van de RVC blijft bij PSV)
 

JMD

Well-known member
Ik zeg hier alleen 'hoera' op als hij ook de bevoegdheid krijgt om Blind en van Oostveen eruit te wippen.

Dat zal wel niet... En de Breuk ziet vaak vooral 'kansen' en 'perspectief'... Is jarenlang het land doorgetrokken met zo'n motivatiespeech met als titel 'Succes is maakbaar'... Dus die gaat helemaal niemand eruit sturen.
 

Mario

Well-known member
Ik zeg hier alleen 'hoera' op als hij ook de bevoegdheid krijgt om Blind en van Oostveen eruit te wippen.

van Oostveen zet alleen vriendjes van hem neer, hij gaat daar natuurlijk geen mensen als van Gaal neerzetten.

Hans van Breukelen, tsja ... we gaan het nu dus nog vaker over 88 hebben ben ik bang.
 

Maasveld

Well-known member
van Oostveen zet alleen vriendjes van hem neer, hij gaat daar natuurlijk geen mensen als van Gaal neerzetten.

Hans van Breukelen, tsja ... we gaan het nu dus nog vaker over 88 hebben ben ik bang.
Van Gaal is benaderd, maar had geen interesse.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan