Batigoal
Well-known member
Nee, zegt mij nog steeds niks.
Dat is ook niet zo gek, want hij speelt nooit.
Nee, zegt mij nog steeds niks.
Ooit een keer kampioen en topscorer geweest in een competitie met vervallen clubs.
Dat Promes zoveel scoort in een prima competitie als de Premjer Liga is ongelofelijk als je hem ziet aankloten in Oranje.
Daar begrijp ik ook geen hout van. Promes faalt gewoon keer op keer compleet. Dat hij toch elke keer weer is de basis start is des te vreemder. Dick moet daar toch wel iets aan kunnen doen zou je denken.
Maar goed, Van Dijk (of moet ik Virgil zeggen?) die wordt gekozen tot speler van het jaar bij Southampton is toch ook wel vrij bijzonder.
Dat Feyenoord vervallen is zegt niks over de clubs die nog wel het predikaat topclub mogen dragen hoor.
9 november 2016 oefenen tegen de Belgen in Amsterdam.
Of zijn de Polen en de Oostenrijkers toch niet zo overdreven goed?
Hoe speelden de Ieren eigenlijk? Zitten bij Belgi? in de groep dus daarmee de extra interesse. Is dat wat je van ze kan verwachten, nl. veel vechtvoetbal en lange ballen?
Waarom het nu wel lukt? Omdat een Milik alleen tegenover Cillessen de bal er niet inschoot en Oostenrijk ook een van de grote kansen in de beginfase niet wist te benutten. In andere interlands, waaronder de kwalificatiereeks ging de eerste kans van de tegenstander er wel altijd in. Nu bleef je dus langer in de wedstrijd en kom jezelf uit het niks twee keer op voorsprong. Daarna vond ik ze wel goed spelen. Maar goed in Nederland denkt men dan weer heel oppertunistisch dat het lek boven is, terwijl alleen het wedstrijd verloop mee zat.Waarom lukt het nu plots wel voor jullie? 2 keer gewonnen van EK-gangers die toch hoog aangeschreven worden? Of zijn de Polen en de Oostenrijkers toch niet zo overdreven goed?
Hoe speelden de Ieren eigenlijk? Zitten bij Belgi? in de groep dus daarmee de extra interesse. Is dat wat je van ze kan verwachten, nl. veel vechtvoetbal en lange ballen?