Dat gevoel bekruipt mij vooral als ik de selecties van een aantal landen bekijk. Daar zou je met het elftal van De Graafschap nog een kans tegen maken.
Want je bent ook vast wel heel erg bekend met al die spelers uit die landen?
Dat gevoel bekruipt mij vooral als ik de selecties van een aantal landen bekijk. Daar zou je met het elftal van De Graafschap nog een kans tegen maken.
Want je bent ook vast wel heel erg bekend met al die spelers uit die landen?
Helderziend?
Dat is wel een heel kromme vergelijking.
Een wat overdreven vergelijking wel. Krom is ie niet.
Nederland heeft de matigste selectie in jaren, maar als je het afzet tegenover de mindere goden op het EK blijft het schandalig. En sommige teams die op het EK mogen meedoen hebben spelers die het in de Eredivisie lastig zouden hebben.
De Catalaanse bond wil (of heeft het inmiddels al gedaan) het Nederlands elftal uitnodigen voor de traditionele decemberwedstrijd om Johan Cruijff, voormalig Catalaans bondscoach, te eren.
Nogmaals, zo'n Albani? heeft ook gewoon een aantal basisspelers in de Serie A en de Bundesliga rondlopen. Net zoals je zag dat IJsland bijvoorbeeld inmiddels ook een prima selectie op de been weet te brengen.
Ze spelen wel bij middenmoters of laagvliegers maar de ervaring telt natuurlijk. Spelen in de Serie A of de Bundesliga is niet voor elke speler weggelegd.
Dat heb ik nog niemand horen zeggen.Het is jammer dat we de vorige keer gewonnen hebben van Engeland, nu denkt iedereen dat Blind er verstand van heeft ...
Die mag lekker banken voor Veltman:heinz:Fosu-Mensah mg: