Even oefenen

Even oefenen

  • Ja

    Stemmen: 2 8,7%
  • Nee

    Stemmen: 5 21,7%
  • Hij moet sowieso weg

    Stemmen: 16 69,6%

  • Totaal aantal stemmers
    23
Status
Niet open voor verdere reacties.

Eef de Kip

Well-known member
Precies, maar ik doelde eigenlijk meer op de wedstrijd zelf waarin hij toen speelde, in mijn beleving ook zo'n pot waar van tevoren weinig vertrouwen in was.
 

SanMark.

Well-known member
Als je Nederland dan nu zo ziet voetballen. Dan is het met terugwerkende kracht eeuwig zonde dat 'we' er niet bij zijn op dit EK.
 

gevegt

Well-known member
Precies, maar ik doelde eigenlijk meer op de wedstrijd zelf waarin hij toen speelde, in mijn beleving ook zo'n pot waar van tevoren weinig vertrouwen in was.
Dat was na het mislukte EK in 76.
Toen had inderdaad niemand meer vertrouwen in het elftal.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als je Nederland dan nu zo ziet voetballen. Dan is het met terugwerkende kracht eeuwig zonde dat 'we' er niet bij zijn op dit EK.

Zo goed was het allemaal ook weer niet, maar je hoort met tien vingers in de neus boven een van de drie uit het rijtje Turkije, Tsjechi? en IJsland te eindigen.
 

SuikerBrood

Well-known member
Als je Nederland dan nu zo ziet voetballen. Dan is het met terugwerkende kracht eeuwig zonde dat 'we' er niet bij zijn op dit EK.

Dat gevoel bekruipt mij vooral als ik de selecties van een aantal landen bekijk. Daar zou je met het elftal van De Graafschap nog een kans tegen maken.
 

Batigoal

Well-known member
Het fundament wordt gelegd om in 2018 wereldkampioen te worden. Gisteravond was nog slechts een voorproefje. We zijn goed op weg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan