Dat je met 5-3-2 je spits niet kunt bereiken als Dumphries uit de wedstrijd gespeeld wordt....Nou nou, fraaie vrije trap van Memphis Tennessee, tijdje buiten gezeten en mooi op tijd voor de gelijkmaker. De Boer nog ergens wijzer van geworden denken jullie?
Wie moet er als de rechtervleugelverdediger spelen volgens jou?Hopelijk is Blind fit voor de eerste wedstrijd van het EK. Irriteer me dood aan Dumfries met zijn lompe poten.
Timber dan. Die kan tenminste wat met een bal.Wie moet er als de rechtervleugelverdediger spelen volgens jou?
Nou nou, fraaie vrije trap van Memphis Tennessee, tijdje buiten gezeten en mooi op tijd voor de gelijkmaker. De Boer nog ergens wijzer van geworden denken jullie?
KarsdorpWie moet er als de rechtervleugelverdediger spelen volgens jou?
Daar juichte je ook voor de tegenstander en hoopte je dat ze de OS niet gingen halen?Je kunt het ook gewoon verwoorden zoals Reinoud deed in dat 3x3 topic, maar nee ik heb een kutleven. Nou ik heb een prima leven
Het was vandaag niet onze beste wedstrijd.
Vooral zin om de lokale Kruidvat, Jumbo en AH te slopen.Ik krijg van de reclameblokken meer zin in het EK dan van die oefenpot
Teletekst is het niet met je eens.Geen Krul en de roon en timbet en gravenberg erin
Gooi dumfries er ook maar uit die kan toch niks behalve rennen
De Roon mag er van mij ook wel uit.Geen Krul en de roon en timbet en gravenberg erin
Gooi dumfries er ook maar uit die kan toch niks behalve rennen