Even oefenen

Miramar

Well-known member
De clowneske fans zetten de wave in. Wat kan het schelen ook. Met oranje tulpen in je haar is het gezellig.
 

zwammy

Well-known member
Wat is het nut van oefenen tegen georgie? Die landen doe je toch alleen als afzwaaiwedstrijd. Wat schiet je hier mee op?
 

stc

Well-known member
Ik vind Nederland matig spelen. Op deze manier wordt je geen kampioen. Ik vind Wegworst tegenvallen.
 

stc

Well-known member
Met Malen zouden we al een stuk beter gaan voetballen.

Ja dit klopt. Ik zou de volgende spelers opstellen in de aanval. Dan gaat het beter denk ik.

De Jong en Malen in de spits. Gakpo en Depay op de flanken. Wijnaldum dan op nummer 10.
 

Abubakari

Well-known member
Laatste keer dat Georgië meer dan 2 tegentreffers kreeg was in maart 2017 tegen Servië (3-1), in de laatste 6 jaar is het maar 2 keer voorgekomen dat ze meer dan 2 tegentreffers kregen, in 2017 dus en in 2015 (4-0 tegen Polen). Verwacht je niet van een ploeg als Georgië.
 

JFK

Well-known member
Laatste keer dat Georgië meer dan 2 tegentreffers kreeg was in maart 2017 tegen Servië (3-1), in de laatste 6 jaar is het maar 2 keer voorgekomen dat ze meer dan 2 tegentreffers kregen, in 2017 dus en in 2015 (4-0 tegen Polen). Verwacht je niet van een ploeg als Georgië.
Hoi JMD
De keeper van Georgië is best goed.
 

Abubakari

Well-known member
Hoi JMD
De keeper van Georgië is best goed.
Hoi gevegt.
JMD heeft nooit zulke goeie statistieken, maken we er nog 1 dan lever je gewoon een topprestatie en zit je al bijna in de halve finale. Kun jij morgen bij koffie automaat even mooie sier mee maken.
Dankzij mij. Heb je bij JMD nooit.

Nou, daar is al. Gravenberch.
 
  • Leuk
Waarderingen: JFK

Hankie

Well-known member
Mooi voor Wout pure emotie.

Ik denk dat het EK gewoon 4-3-3 wordt en dit alleen puut voor het oefenen van een alternatief is
 
Bovenaan