Even oefenen

Max

Administrator
Forumleiding
Hadden we wellicht wel bij de geplaatste ploegen gezeten met een overwinning tegen Bulgarije?
 

JMD

Well-known member
Hadden we wellicht wel bij de geplaatste ploegen gezeten met een overwinning tegen Bulgarije?

Denk het net niet... We stonden in oktober net onder Denemarken, dat de laatste geplaatste ploeg was. Het gat was echter 70 punten met de Denen. Kan me niet voorstellen dat 1 zege tegen de Bulgaren dat verschil goed zou maken. Maar Forza AZ zal dat precies weten.
 

Forza AZ

Well-known member
Denk het net niet... We stonden in oktober net onder Denemarken, dat de laatste geplaatste ploeg was. Het gat was echter 70 punten met de Denen. Kan me niet voorstellen dat 1 zege tegen de Bulgaren dat verschil goed zou maken. Maar Forza AZ zal dat precies weten.
De FIFA-ranking houd ik niet bij. Daarvoor moet je bij iemand anders zijn.
 

JMD

Well-known member
Ah ok, nee het moment dat hij het over nam waren we mi al kansloos.

We waren in ieder geval al afhankelijk van andere resultaten. Als Frankrijk 'gewoon' van Zweden had gewonnen (of gelijk had gespeeld) hadden we gewoon 2e kunnen worden.
 

gevegt

Well-known member
Spanje wil niet oefenen tegen Oranje. Ze hebben de afspraak afgezegd en gaan tegen Argentini? spelen.
 

U.G.

Well-known member
Het gerucht is inmiddels bevestigd. Nederland gaat oefenen tegen Portugal en dit doen ze logischerwijs in Gen?ve, Zwitserland.

Portugal oefent wel vaker in Zwitserland, en de clubs ( vooral Benfica ) komen daar bijna iedere zomer wel op trainingskamp. Er wonen er wel flink wat Portoos maar waarom ze z? trouw zijn aan dat land...I'm sure I don't know. Misschien is de rivaliteit wat gemoedelijker.
 

Mario

Well-known member
Portugal oefent wel vaker in Zwitserland, en de clubs ( vooral Benfica ) komen daar bijna iedere zomer wel op trainingskamp. Er wonen er wel flink wat Portoos maar waarom ze z? trouw zijn aan dat land...I'm sure I don't know. Misschien is de rivaliteit wat gemoedelijker.

Wellicht een paar verborgen bankrekeningen?
 

Mario

Well-known member
Vandaag gaat de voorbereiding op de Nations League meer vorm krijgen, we gaan oefenen tegen Slowakije :duim:
 
Bovenaan