Even oefenen

Max

Administrator
Forumleiding
Alle spelers zongen braaf mee. Zal ook wel weer een Koeman dingetje zijn. Kan geen kwaad.
 

Maasveld

Well-known member
Ja, wat gek dat deze bondscoach basisspelers van een halve finalist en een finalist in de Champions League van dit seizoen heeft geselecteerd.
Mwaoh, zo gek is dat niet. Als je ziet hoe die twee de afgelopen 3 jaar het middenveld heerschten in Oranje is het zelfs vrij logisch.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Seedorf werd ook gepasseerd. Gaat toch wel een beetje over hoe hard je faalt in het Nederlands elftal. Wijnaldum was vooral onzichtbaar, Strootman is een belangrijke reden waarom we er over een paar weken niet bij zijn.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Alle spelers zongen braaf mee. Zal ook wel weer een Koeman dingetje zijn. Kan geen kwaad.

Ook de wisselspelers ja. Dat zal Koeman wel geregeld hebben inderdaad.

@ Maasveld: iedereen faalde de afgelopen jaren. Onder Koeman een nieuwe start, met een nieuw systeem en nieuw elan. Dan vind ik het niet zo gek dat hij dat gaat proberen met spelers die in clubverband prima presteren. Misschien krijgt hij ze wel aan het presteren. Strootman faalde bijvoorbeeld als controleur, maar nu speelt hij op de positie waar hij het bij Roma prima doet. Misschien werkt het wel. En anders gaat hij er gauw genoeg weer uit.
 

Janssen

Well-known member
Ik kies nog steeds liever voor spelers die in principe goed kunnen voetballen maar het niet laten zien dan voor spelers die in principe niet kunnen voetballen.
 

erka

Well-known member
Je moet ze gewoon niet allebei tegelijk opstellen. De laatste keren zonder Strootman speelde Wijnaldum best redelijk bijvoorbeeld.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het is niet best h?, van iedereen. Daar geen misverstand over. Maar Van de Beek valt me toch zo zwaar tegen. Die jongen verliest gewoon elk duel en schiet als een miet.
 
Bovenaan