Nee, volgende week.Is het dit weekend dat die stronk broccoli moet zingen ?
Kan het niet ondertussen klaar zijn met die racistische bagger?Is het dit weekend dat die stronk broccoli moet zingen ?
Wat is hier racistisch aan ?Kan het niet ondertussen klaar zijn met die racistische bagger?
Je praat er weer leuk omheen en noemt het nergens direct. Knap hoor, maar de ondertoon in vele van je post, of het nu over politiek of het songfestival gaat is gewoon racistisch en dat lijkt steeds erger te worden. Het mag van mij wel eens afgelopen zijn met die bagger.Wat is hier racistisch aan ?
San Mark heeft het toch niet over de inhoud van het lied, maar alleen dat het net klinkt alsof hij broccoli zingt. Hoezo is dat dan racistisch?Je praat er weer leuk omheen en noemt het nergens direct. Knap hoor, maar de ondertoon in vele van je post, of het nu over politiek of het songfestival gaat is gewoon racistisch en dat lijkt steeds erger te worden. Het mag van mij wel eens afgelopen zijn met die bagger.
Zet je oogkleppen eens af.San Mark heeft het toch niet over de inhoud van het lied, maar alleen dat het net klinkt alsof hij broccoli zingt. Hoezo is dat dan racistisch?
Als iemand nu kritiek heeft om alleen z'n huidskleur of het slavernijverleden belachelijk maakt, dan is dat ongepast en/of racistisch. Maar alleen een (al heel vaak gemaakte) grap maken over wat je hoort in de tekst is dat absoluut niet.
Nee het is de ergernis van het hele woke gebeuren, dat elke 'harde grap' word veroordeelt als racisme.Je praat er weer leuk omheen en noemt het nergens direct. Knap hoor, maar de ondertoon in vele van je post, of het nu over politiek of het songfestival gaat is gewoon racistisch en dat lijkt steeds erger te worden. Het mag van mij wel eens afgelopen zijn met die bagger.
Omdat het een neger is is het racistisch dat ik hem met een stronk broccoli vergelijk ? Als ik nu gezegd had wanneer moet die aap optreden voor Nederland. Ja dan had je een punt gehad.Zet je oogkleppen eens af.
Er staat overigens dat de zanger een stronk broccoli is. Dat is niet de veel gemaakte grap over de mama appelsap in de tekst.
Ik dacht dat politiek getinte liedjes niet mochten op het SF.Birth of a new age heeft een verwijzing naar het slavernijverleden. In die tijd waren de slaven niet vrij hun eigen taal te spreken.
Dan nog. Hoezo is iemand uitmaken voor een "stronk broccoli" racistisch? Wat heeft broccoli te maken met een bepaalde huidskleur.Er staat overigens dat de zanger een stronk broccoli is. Dat is niet de veel gemaakte grap over de mama appelsap in de tekst.
Maar dan wel alleen als het een donkere huidskleur betreft.Een belediging zou je het kunnen noemen ja, maar iemand beledigen is nog geen racisme. Dat is het pas als je iemands huidkleur belachelijk maakt.
Dus is het alleen racistisch als je de Hulk daarmee vergelijkt.Broccoli is toch aardig donkergroen.