Eurovisie Songfestival (deel 2)

Unregistere

Well-known member
Jeangu Macrooy heeft geen potten kunnen breken bij het alternatieve Eurovisiesongfestival Eurostream. Met 176 punten haalde de Nederlandse inzending met Grow de top 10 niet. IJsland won het liedjesevenement.

Dit geeft serieus te denken, mensen. Is Jeangu volgend jaar wel de geschikte man of kunnen we beter nog snel wisselen voor ESF 2020 Rotterdam in mei 2021?
 

Joost

Well-known member
Dit geeft serieus te denken, mensen. Is Jeangu volgend jaar wel de geschikte man of kunnen we beter nog snel wisselen voor ESF 2020 Rotterdam in mei 2021?

Dat is een leuk puntenaantal waarmee je geen flopinzending hebt gestuurd maar ook prima dat we niet direct nog eens winnen.

Prima toch dan?
 

Mario

Well-known member
Geen enkele Nederlandse DJ wil in verband gebracht worden met en ESF. Gewoon Jeangu met een ander liedje sturen. En je moet natuurlijk niet weer winnen in 2021 of 2022 of wanneer het festival eindelijk gehouden zal worden.
 

De Wolf

Well-known member
Sowieso Maan en dan die DJ nog even open. Maar we hebben veel goede DJ's in ons land, dus dan moet dat wel gaan lukken.

En Joost, op zich prima, maar we moeten altijd voor het hoogste gaan. Anders zijn we het ONS Sneek van het ESF!! :p

Wil je mijn favoriete amateurclub niet vergelijken met onze inzendingen. Maak daar maar RKC van, daar hebben we toch niemand van.
 

Unregistere

Well-known member
In 2022 gaan we nog steeds het ESF van 2020 organiseren, want het is nog maar de vraag of het virus volgend jaar weg is.

Niet zo pessimistisch!

Met Tony Junior lijkt me dat wel een goed duo.

Dan vliegen de vonken er wel vanaf, denk ik. Maar Tony is niet echt een top DJ toch?



De échte ESF gek kan nu mee doen aan een geinige verkiezing trouwens: https://www.nporadio2.nl/nieuws/28041/stem-voor-de-npo-radio-2-songfestival-top-50
 
Laatst bewerkt:

De Wolf

Well-known member
Geen enkele Nederlandse DJ wil in verband gebracht worden met en ESF. Gewoon Jeangu met een ander liedje sturen. En je moet natuurlijk niet weer winnen in 2021 of 2022 of wanneer het festival eindelijk gehouden zal worden.

Het is leuk als act in Ahoy en daar moet je het ook bij houden. Maan moet gewoon solo gaan mocht ze in 2022 willen.
Overigens of Nederland het kan organiseren is maar de vraag. Zolang er geen vaccin is zal het door het kabinet verboden worden of ze moeten ineens van inzicht veranderen.
 

Unregistere

Well-known member
Het is leuk als act in Ahoy en daar moet je het ook bij houden. Maan moet gewoon solo gaan mocht ze in 2022 willen.
Overigens of Nederland het kan organiseren is maar de vraag. Zolang er geen vaccin is zal het door het kabinet verboden worden of ze moeten ineens van inzicht veranderen.

Tegen die tijd zijn ze waarschijnlijk al wel van inzicht veranderd. ESF is ook erg goed voor onze economie en die kan wel een boost gebruiken!!!
 

Unregistere

Well-known member
De stemmers van NPO 2 hebben Waterloo verkozen tot beste songfestival nummer ooit:

Waterloo van ABBA staat op de eerste plaats in de NPO Radio 2 Songfestival Top 50. Duncan Laurence en The Common Linnets maken de top drie compleet.

Luisteraars konden deze week stemmen op hun favoriete nummers voor het ultieme overzicht met songfestivalklassiekers. De NPO Radio 2 Songfestival Top 50 is vrijdag 15 mei van 18:00 tot 22:00 uur te horen op NPO Radio 2. De presentatie is in handen van Bart Arens, Wouter van der Goes en Frank van 't Hof.

Zoek je eigen favorieten op https://www.nporadio2.nl/nieuws/2809...estival-top-50
 

Unregistere

Well-known member
De zus van Janssen presenteert het en is bang voor een 'nipple gate' :

Chantal Janzen zou het heel vervelend vinden als een van haar borsten per ongeluk in beeld verschijnt tijdens haar presentatie van het Eurovisie Songfestival. Dat zegt de presentatrice vandaag in het AD. Als Janzen moet kiezen tussen veel kijkers maar wel een blunder of weinig kijkers, dan antwoordt ze: “Hahaha, is het iets waar iedereen het daarna over heeft? Ik schaam me ook als bijvoorbeeld een lichaamsdeel dat ik liever zou verhullen per ongeluk tevoorschijn komt.“
Een nipplegate zal in een aantal landen aanstootgevend zijn. “Ik zou het verschrikkelijk vinden als ik ongewild een hele natie zou beledigen.”

Zelf heeft Janzen er niet zo’n moeite mee om te blunderen. “Ik ben niet zo heel bang om een blunder te maken, ik denk dat ik er zelf als eerste en het hardst om zou moeten lachen. Maar doe toch maar weinig kijkers, ik wil graag een goeie uitzending.”

Janzen krijgt ook nog het gemene dilemma voorgelegd om te kiezen tussen haar medepresentatoren Edsilia Rombley en Jan Smit. “Heel gemeen deze“, zegt ze, waarna ze razendsnel Jan Smit noemt.

Waarom? “Omdat ik hem ontzettend dapper vond in het afgelopen jaar. Mijn man heeft jaren geleden ook een burn-out gehad“, legt ze uit. “Jan is daar heel goed mee omgegaan, ik vind het knap dat hij er zo open over was.”

Zaterdag presenteert het trio een alternatief Songfestival op NPO 1.
 
Bovenaan