Nou mensen, Zwolle meldt dat het zijn kandidatuur intrekt. Dat u het even weet.
ah, ik wilde net een weekje mijn zolder verhuren voor een paar duizend euro.
Per dag?
Niet alleen de locatie voor het Eurovisie Songfestival van volgend jaar in Nederland is een onderwerp dat de mensen bezighoudt. Ook is het nog de vraag wie de plek van Duncan Laurence in 2020 moet overnemen. Duncan doet in elk geval een suggestie.
"Allereerst moet het om de song gaan", vertelt Duncan. "Maar ??n songwriter vind ik te gek, dat is Naaz." De zangeres is geboren in Gorinchem en opgegroeid in Rotterdam. "Elk liedje dat ze schrijft, is goed. Dan hoeven we ons geen zorgen te maken of het liedje wel goed is."
Duncan vindt haar een 'steengoede artiest'. "Alsjeblieft, stuur Naaz!", is de oproep van de zanger uit Hellevoetsluis.
Of de winnaar van het Eurovisie Songfestival hier nog een vinger in de pap heeft? "Weet ik niet", glimlacht Duncan. "Binnenkort ga ik naar AVROTROS en dan gaan we even bijkletsen."
Amsterdam haakt ook af als locatie voor het Songfestival in 2020. Rotterdam lijkt topfavoriet.
Mooi die Rotterdamse arrogantie in de reactie vanuit het Rotterdamse.
Waar doel je op? Al kan ik me er wel iets bij voorstellen. Qua arrogantie doet een gemiddelde trotse Rotterdammer inderdaad weinig onder voor een trotse Amsterdammer.
Overigens even objectief: Rotterdam is nu natuurlijk wel de beste optie. De provincie stelt een miljoen beschikbaar. Den Haag steunt de kandidatuur van Rotterdam en wil samenwerken. Rotterdam heeft Ahoy, wat na de Ziggo Dome de beste muziekhal van Nederland is. En Rotterdam (plus Den Haag) kan makkelijk al die mensen vanuit heel Europa ontvangen.
Vooral deze quote doel ik op."Dan is de buit toch binnen? Alhoewel, we hebben Maastricht nog. Maar ik snap het wel dat Amsterdam afhaakt, als je met ons in de race bent. Dan heb je sowieso verloren."
Had er nog later een link bijgeplakt.
https://www.ad.nl/show/amsterdam-ha...tterdam-blij-dan-is-het-toch-binnen~a5931c18/
Vooral deze quote doel ik op.
Dat Ahoy zeer geschikt is staat buitenkijf, echter is het Gelredome ook prima en wellicht kan er daar wat meer publiek in. Het is maar net wat men het belangrijkste vindt. Over de organisatie maak ik mij geen zorgen, dan kunnen ze prima in Rotterdam en ook in Arnhem. Dat gaat helemaal goed komen. Maastricht ken ik qua hal niet goed genoeg om in te schatten wat hun kansen zijn.
Gewoon in Rotterdam dus :duim:
Zoiets moet je in Maastricht gewoon niet doen.
Verrassend uit jouw mond Joost
Prima hal, mooie stad en een hoop vliegvelden in de buurt. Waarom niet.