Eurovisie Songfestival (deel 2)

ALenstra

Well-known member
Volgend jaar in Nederland. Grote vraag natuurlijk is: waar gaan we het houden? Amsterdam? Rotterdam? Of ergens anders?

Pascallovic

Well-known member
Knappe prestatie. Ik zat er naast toen ze hem als onbekende naam naarvoren schoven. Uitstekend gezongen, al is het liedje zelf niet echt mijn smaak, maar was zeker qua uitvoering zeer overtuigend.

Mario

Well-known member
Moet je wel zorgen dat Ajax niet thuis speelt in hetzelfde weekend.

Dan wordt de wedstrijd toch verzet, dat was dit seizoen ook geen probleem. Grote kans ook dat het festival in de JC Arena zal worden gehouden ipv ziggodome.

Laatst bewerkt:

Jamel

Administrator
Forumleiding
Auw mijn hoofd... Maar goed, ??n van de weinige keren dat ik het niet erg vind dat ik met een enorme kater wakker geworden ben. Geweldige avond! Wat een ontlading zeg. Het leek even helemaal verkeerd de gaan tijdens de juryvoting. Maar dan alsnog winnen met de televoting, ongelooflijk gewoon!

Hele bizarre setting ook. Drukker dan ooit in mijn stamkroeg. Het tv scherm hing naast het podium. Zie je die jongen optreden voor een miljoenenpubliek, terwijl ik hem niet zo lang geleden nog op dat podium heb zien spelen en er misschien 20 mensen stonden te kijken. Ook steeds allemaal camera's beelden aan het schieten van hoe we stonden te kijken. Erg ongemakkelijk. Maar desondanks wel heel erg genoten.

ALenstra

Well-known member
Of in een tijdelijk stadion spelen zoals Fortuna D?sseldorf ooit deed toen daar het songfestival gehouden werd.

Pascallovic

Well-known member
Hopelijk heeft Jan Smit het niet voor het zeggen, want anders weet je al dat we zijn zus Monique erbij krijgen, de 3J's, Nick en Simon.

willy

Active member
Chantal zal het niet worden, heeft een contract bij RTL.
Romy kan, maar ik zit zelf meer te denken aan Cornald Maas, Jan Smit en Ilse de Lange.
Deze zijn allen gek van het songfestival en kennen de in and outs hiervan.
Tevens sluit ik Yvon Jaspers niet uit voor de impressie vanuit de green room.

Deze namen had ik vanacht al gemaild naar mijn zoon, samen met die van Yolanthe.
Romy had ik niet aan gedacht maar lijkt me een mooie keuze.
Mooi koppie en behoorlijk wat verstand van muziek.

Zal in ieder geval uit de NPO hoek komen

Mario

Well-known member
Iemand moet nog steeds commentaar geven, dus Maas zal wel in zijn hok gaan zitten. Ik denk eerder idd aan Joling, Jamai of zo. Optreden van Anouk en Ilse.

Volgend jaar direct geplaatst voor de finale, bekend Nederland zal nu wel in de rij staan al is 2x op rij winnen waarschijnlijk niet mogelijk. Aan de andere kant dus ook een ondankbare missie.

Laatst bewerkt:
Bovenaan