Eurovisie Songfestival (deel 2)

Mario

Well-known member
Ik had na de 15 nummers een lijstje gemaakt met acts waarvan ik dacht dat ze zouden afvallen, dat was bijna correct. Ik had alleen Malta door laten gaan ipv Servië. Dat vond ik echt helemaal niets, nummer was slecht en act was matig.
Ierland was trouwens ook wel heel erg slecht. Die komen volgens mij al 10 jaar niet door de halve finales. Toch 7x winnaar van het festival.
 

JMD

Well-known member
Ierland was trouwens ook wel heel erg slecht. Die komen volgens mij al 10 jaar niet door de halve finales. Toch 7x winnaar van het festival.
Sinds die 4x in 5 jaar het songfestival wonnen (waardoor de Ierse omroep bijna failliet ging omdat ze dat steeds moesten organiseren) zijn ze als de dood om weer te winnen... :)
 

Joost

Well-known member
Ierland was trouwens ook wel heel erg slecht. Die komen volgens mij al 10 jaar niet door de halve finales. Toch 7x winnaar van het festival.
Dat was niet eens zo slecht, alleen had die zanger totaal geen uitstraling.
Alsof ze een willekeurige voorbijganger in een gouden pak hadden gehesen.

Hij leek ook te playbacken zo ver hield hij de microfoon van zijn mond.
 

Maasveld

Well-known member
Dat was niet eens zo slecht, alleen had die zanger totaal geen uitstraling.
Alsof ze een willekeurige voorbijganger in een gouden pak hadden gehesen.

Hij leek ook te playbacken zo ver hield hij de microfoon van zijn mond.
Hij kon ook niet echt zingen.
 

JMD

Well-known member
Ik heb ook geen Real vs City gekeken, maar als je het songfestival gaat kijken dan heb je echt geen leven.🙄
Eens... :)

Het enige wat ik nog wel eens kijk van het Songfestival is de puntentelling... Simpelweg omdat het toch elke keer weer leuk is om te zien hoe bepaalde landen elkaar (steeds onder het mom van 'topnummer') de punten toebedelen, hoe alle puntengevers steeds spreken over een 'fantastische show', hoe de presentatoren de punten van publieksjury van de laatste 10 landen daar 20 minuten over doen enz enz... En dat terwijl de uitslag 2 minuten na sluiten telefoonlijnen bekend kan zijn...
 
Bovenaan