Maar geen bonus coëfficiënten.Toch maar mooi de halve finale gehaald!
Als het nou een aantrekkelijke wedstrijd was, prima. Maar niet rotzooi als Real Madrid v Manchester City.Ik dacht al, wat is het rustig in het CL topic terwijl er toch een mooie kraker gespeeld werd. Maar hier zitten jullie dus. Gelijk weer even duidelijk wie je op dit forum serieus kunt nemen als het over voetbal gaat.
Songfestival kijken ipv Real vs City...
Ik kijk liever het Songfestival of POTETOS 6 - Heraclieden 9 dan Real - City. Ik word echt niet meer warm van zo'n affiche.Ik kijk nog liever POTETOS 6 - Heraclieden 9 dan dat ik naar het songfestival kijk.
Zowel SF als EC1. begonnen in 1956.UEFA was eerst.
Donderdag kiezen tussen SF of AZ.Ik kijk liever het Songfestival of POTETOS 6 - Heraclieden 9 dan Real - City. Ik word echt niet meer warm van zo'n affiche.
Het was zo slecht nog niet. Ik denk wel dat de beste acts door zijn. De 5 afvallers waren allemaal terecht mijn inziens. Zweden en Finland staken er wel bovenuit. Kroatië was vreemd maar wel grappig.Maar hoe is Servië doorgekomen naar de finale?
Ik had na de 15 nummers een lijstje gemaakt met acts waarvan ik dacht dat ze zouden afvallen, dat was bijna correct. Ik had alleen Malta door laten gaan ipv Servië. Dat vond ik echt helemaal niets, nummer was slecht en act was matig.Het was zo slecht nog niet. Ik denk wel dat de beste acts door zijn. De 5 afvallers waren allemaal terecht mijn inziens. Zweden en Finland staken er wel bovenuit. Kroatië was vreemd maar wel grappig.
Juist, in een groot zwembad of zo.