Eurovisie Songfestival (deel 2)

gevegt

Well-known member
Toch altijd mooi dat in deze donkere dagen een muziekfestival zich niets aantrekt van de politieke situatie. (y)
 

De Wolf

Well-known member
Het optreden van Oekraïne vond ik niet al te best. Engeland en Zweden vind ik de beste op de avond.
 

Mario

Well-known member
Volgend jaar de organisatie in Engeland? Waarschijnlijk de meest logische oplossing nu het VK tweede zijn geworden.
 

gevegt

Well-known member
Volgend jaar de organisatie in Engeland? Waarschijnlijk de meest logische oplossing nu het VK tweede zijn geworden.
Onzin. tegen die tijd heeft Oekraïne allang Rusland ingenomen en kan het dus gewoon in Leningrad worden gehouden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

De Wolf

Well-known member
Ik pleit er wel voor dat die Duitsers ook mee moeten doen met de halve finale. Misschien dat ze dan eens wat beters sturen.
 

Miramar

Well-known member
Iedereen rolt over elkaar van geluk nu Oekraïne heeft gewonnen. De politiek wint terrein, zelf bij een liedjeskermis.
 

erka

Well-known member
Er is daar in ieder geval ruimte genoeg om een grote hal neer te zetten.

Op de plek van dat theater, of in een hal van de Azov Staalfabriek. Ik snap wel dat Zelensky dit zegt, zou de ultieme vernedering zijn voor Rusland. Maar natuurlijk totaal onrealistisch. Kiev wordt nog een hele tour.
 

De Wolf

Well-known member
Eigenlijk jammer dat de Russen niet mee mochten doen. Was ultieme vernedering geweest voor Poetin wanneer uit televoting 12 punten waren gekomen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Eigenlijk jammer dat de Russen niet mee mochten doen. Was ultieme vernedering geweest voor Poetin wanneer uit televoting 12 punten waren gekomen.

Had ook wel een goed inzicht gegeven welke volkeren pro-Putin zijn. Al kon je dat wellicht ook afleiden waar Oekraïne wellicht geen of veel minder punten heeft gehaald?
 
Bovenaan