Eef de Kip
Well-known member
😳 Ik dacht dat het een travestiet was
Je neemt me de woorden uit de mond. Zo denk ik er namelijk ook zo over!Ze mogen van mij alle 3 wel in de fik gestoken worden met die quasi leuke stukjes van ze
Net als je avatar.Wat een doffe ellende allemaal.
Ze beginnen in ieder geval door te krijgen hoe het werkt. In het begin stuurden ze kwalitatief goede muziek, dat hoort natuurlijk niet.Australië dacht, we sturen dit keer een mongool.
Vroeger was ze nog wel knap en had ze ook wel meerdere goede Italiaanse nummers.Laura Pausini had het bij dat ene nummer van haar toentertijd moeten houden.
Niet dat dat goed was of zo, maar presenteren kan ze echt niet. Hysterisch gedoe allemaal.
Hysterisch en dan nog die gladjanus van een Mika.Ik vond haar tenenkrommend en zingen kan ze ook niet.
België?Hysterisch en dan nog die gladjanus van een Mika.
Eén goed nummer gisteren, dat was het eerste nummer, en de deelnemers van België en Polen waren de enige die goed kunnen zingen.
Voor zaterdag: Oekraïne gaat winnen, en S10 zal wel in de top 10 eindigen.
De reservekeeper van Virton!België?
Noorwegen heeft de leukste act dit jaar. Die zie ik ook nog wel de top 5 in gaan, net als de bijzondere act van Servië.Van wat ik er van gezien heb denk ik aan deze top vijf in random volgorde.
Engeland
Frankrijk
Finland
Roemenië
Spanje
Oekraïne zal wel winnen uit medelijden.