Ik lees net dit op een ander forumHet is ook wel veel dahdahdah en oehah voor een liedje van 3 minuten.
Ook wel bijzonder dat wanneer je de Nederlandse taal een podium wil geven, je voor 30% dan "hoe" en "haa" loopt te zuchten.
Als ze de tekst een beetje aanpassen naar de huidige situatie gaat dit 100% winnen. Ook wel kek deuntje.De winnaar dit jaar is wel een bijzondere act:
Eurovision 2022 Ukraine: Kalush Orchestra - "Stefania"
"Stefania" by Kalush Orchestra from Ukraine at the Eurovision Song Contest 2022. Ukraine was the winner of Eurovision 2022 with 631 points. Video of the performance and lyrics in Ukrainian and Englisheurovisionworld.com
Dat was ook mijn eerste gedachte, ik ken andere nummers van S10 die echt beter zijn.Het is ook wel veel dahdahdah en oehah voor een liedje van 3 minuten.
The Rasmus klinkt wat gedateerd, maar klinkt wel lekker. Ik ben immers ook een ouwe l*l 😊Ukraine winnaar
The Rasmus uit Finland tweede
Ze schijnt er inmiddels best wel aardig voor te staan in de peilingen.Toen bekend werd dat S10 ons zou vertegenwoordigen (had er nog nooit van gehoord) tijdje terug wat nummers opgezocht. Vond ik best aardig; jammer dat dit dan weer in de categorie zeurliedjes valt met inderdaad te veel ge-oeh en ge-ah.
Nee, dat wordt hem niet.
Dat laatste.Heeft Oekraïne ook echt een goed liedje of zijn die favoriet wegens de huidige situatie?
Ed De Goey!Oe-hoooeehhh! Aaa-haaaaa!!
Ed De Goey!
De situatie inderdaadHeeft Oekraïne ook echt een goed liedje of zijn die favoriet wegens de huidige situatie?