Iemand die Stien heet.S10? Wie noemt zichzelf nou S10?
Zal wel het dubbele zijn van S5.S10? Wie noemt zichzelf nou S10?
Afhankelijk over welke groente zij gaat zingen. Brocolli was niet zo populair.Ik gok 12 punten in de halve finale.
...........Iemand die Stien heet.
Samsung?S10? Wie noemt zichzelf nou S10?
Het is haar echte naam............
Ja dat snap ik. Maar om er dan S10 van te maken... Ik voel hem totaal niet, zullen we maar zeggen. Zeker niet met een internationaal event als ESF.Het is haar echte naam.
Ja dat snap ik. Maar om er dan S10 van te maken... Ik voel hem totaal niet, zullen we maar zeggen. Zeker niet met een internationaal event als ESF.
"And up next, representing the Netherlands, we have the young singer 'Es Ten'!"
Zeker! Jamel ook trouwens.Jamal is toch al best een internationale naam.
Jamel is een populaire naam in Noord-AfrikaJamal is toch al best een internationale naam.
With the song 'De Kat krabt de krullen van de trap'Ja dat snap ik. Maar om er dan S10 van te maken... Ik voel hem totaal niet, zullen we maar zeggen. Zeker niet met een internationaal event als ESF.
"And up next, representing the Netherlands, we have the young singer 'Es Ten'!"
SterkteS10 heeft op dezelfde middelbare school gezeten als ik. Ik was wel al meer dan tien jaar van school af, maar toch komt het wel heel erg dichtbij.
Ze woont ook nog eens in dezelfde stad.S10 heeft op dezelfde middelbare school gezeten als ik. Ik was wel al meer dan tien jaar van school af, maar toch komt het wel heel erg dichtbij.