Eurovisie Songfestival (deel 2)

Wigboldus

Well-known member
IJsland was mijn favoriet en werd gewoon 4e. Finland was ook goed. Nederland was gewoon een slecht nummer, slecht optreden en een slechte stem, maarja het quota is ook weer gehaald. Volgend jaar weer wat anders.
 

erka

Well-known member
Nummer sloeg gewoon totaal niet aan. Werd er ook niet enthousiast van. Niet erg. Voorlopig maar mooi ff ergens anders organiseren.
 

Mario

Well-known member
In de rest van Europa heeft men niets met BLM, en Suriname hebben ze in Oost Europa nog nooit van gehoord.
 

Maasveld

Well-known member
Maar hij heeft het hartstikke goed gedaan!

Zal Mario Been dat ook hebben gezegd tegen de spelers na de 10-0 tegen PSV?
 

De Wolf

Well-known member
Ik denk dat wanneer Nederland ook meer van de achtergrondtechniek gebruikt hadden het nummer beter uit de verf was gekomen. Bij België hetzelfde. Best een leuk nummer maar het was ouderwets met een zangeres die een beetje stijfjes bij stond.

Overigens mogen ze voor de grote landen ook de voorronde invoeren.

Spanje was een poging tot imitatie van Duncan, Duitsland niet serieus te nemen en die Brit zat er naast.
 

zwammy

Well-known member
Die Italiaan is een held!

En die Griekse Nederlandse heeft wel een erg mooi lijntje.

En die Oekraïnse die bijt m eraf.

Prima avond.
 

Mario

Well-known member
Geweldig om social media te lezen, al die huisvrouwen over de zeik 😂

Finland volgens mij 2e bij het publiek? Rock is gewoon populair.
 

Batigoal

Well-known member
Mooi man. 'Iedereen' over de zeik omdat een atypisch Songfestivalnummer het Songfestival wint. Vond het zelf niet eens een bijzonder nummer van Italië, maar dikke prima dat ze hebben gewonnen.
 

Maasveld

Well-known member
Haha, schijnbaar zijn er heel veel stemmen van de televoters niet meegeteld. Veel mensen die wel gewoon op tijd hebben gestemd kregen een bericht dat ze te laat waren. Uiteraard is wel steeds de € 0,45 geïncasseerd. Er is een onderzoek gestart.
 
Bovenaan