Eurovisie Songfestival (deel 2)

erka

Well-known member
En als je bijhoudt hoeveel punten eruit zijn weet je ook nog hoeveel erin zitten. Dus dan weet je gewoon al dat Italie niet meer te achterhalen is.

Had best gekund. Verschil tussen Italië en Frankrijk was uiteindelijk maar 25 punten. Krijgt Frankrijk 26 punten meer van de televoters en Zwitserland 26 minder dan had Frankrijk gewonnen. Dat was heel goed denkbaar.
 

De Wolf

Well-known member
Als het publiek je geen enkel punt geeft dan mag je je als land toch ook wel even achter de oren krabben. Dan heb je dus echt gekozen voor een rucklied en ruckartiest. Wij zijn zo'n land.

Ik vond het optreden ook matig. Het kwam niet over.

Overigens ik vond Oekraïne het beste.
 

JFK

Well-known member
Had best gekund. Verschil tussen Italië en Frankrijk was uiteindelijk maar 25 punten. Krijgt Frankrijk 26 punten meer van de televoters en Zwitserland 26 minder dan had Frankrijk gewonnen. Dat was heel goed denkbaar.
Ook als je al twintig pilsjes op hebt?
 

Mario

Well-known member
Als het publiek je geen enkel punt geeft dan mag je je als land toch ook wel even achter de oren krabben. Dan heb je dus echt gekozen voor een rucklied en ruckartiest. Wij zijn zo'n land.
Het was ook een zeer matige inzending van Nederland, normaal waren we gestrand in de halve finale.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Volgend jaar maar Davina Michelle naar Italië sturen, zodat we over twee jaar weer een feestje in Rotterdam hebben. Beviel me prima. Geweldige productie was het!
 
Bovenaan