JFK
Well-known member
Nee, gewoon gezond verstand gebruikt en af en toe met de vuist op tafel geslagen.Heeft zwammy je dat geadviseerd?
Nee, gewoon gezond verstand gebruikt en af en toe met de vuist op tafel geslagen.Heeft zwammy je dat geadviseerd?
Dan heb jij vast gestemd op frontman Sander Smit! Rustige, verstandige man die nooit iets uit de onderbuik roept.Nee, gewoon gezond verstand gebruikt en af en toe met de vuist op tafel geslagen.
Kenner!Dan heb jij vast gestemd op frontman Sander Smit! Rustige, verstandige man die nooit iets uit de onderbuik roept.
Klinkt als een echte BBB'er.Dan heb jij vast gestemd op frontman Sander Smit! Rustige, verstandige man die nooit iets uit de onderbuik roept.
Dan heb jij vast gestemd op frontman Sander Smit! Rustige, verstandige man die nooit iets uit de onderbuik roept.
Klinkt als een echte BBB'er.
MIsschien dat de NPO hem voortaan elke dag in elke talkshow moet zetten...Volt toch 1 zetel. Knap met die 300 optredens van Dassen 👍
PvdA/GL zijn wel erg blij met het verlies van 1 zetel. En dan mogen ze ook nog eens niet naast elkaar zitten op schoolreisje naar Europa.
Dat vind ik nog het meest idiote, dat ze in NL samen zijn, en op 1 lijst staan maar in Europa in verschillende fracties zitten. Wat mij betreft hadden ze moeten kiezen bij welke van de 2 fracties in de EU ze willen horen.PvdA/GL zijn wel erg blij met het verlies van 1 zetel. En dan mogen ze ook nog eens niet naast elkaar zitten op schoolreisje naar Europa.
Op de kieslijst stond bij iedere kandidaat de partij.Dat vind ik nog het meest idiote, dat ze in NL samen zijn, en op 1 lijst staan maar in Europa in verschillende fracties zitten. Wat mij betreft hadden ze moeten kiezen bij welke van de 2 fracties in de EU ze willen horen.
En ben ook benieuwd hoe ze die zetels dan verdelen? Om en om? En wat nou als het een oneven aantal wordt?
We zijn van 29 naar 31 gegaan, als we die zetels in 2019 ook al hadden dan zouden de 2 extra zetels bij GL-PvdA en de SP terecht zijn gekomen. De SP zat onder de kiesdrempel, maar met 31 zetels zou de kiesdrempel laag genoeg zijn geweest voor een zetel.PvdA/GL verliest 1 zetel (terwijl er meer zetels beschikbaar zijn dan 5 jaar terug), maar wel groter dan de PVV, dat van 1 naar 7 gaat.