Ik kan er echt met mijn pet niet bij dat er op de vvd word gestemd. Zoveel beerputten die open gaan en toch maar als dom stemvee blijven stemmen. Net als de pvda, waarom zou je daar op stemmen? Gl is logisch, jongeren die zich zorgen maken over het klimaat gaar naar gl maar wat is het nut van de pvda
Omdat ik geloof in de idealen van de PvdA. Centrum-links met groene idee?n in Europa. Daarnaast vind ik dat Jongerius, Piri en Tang het goed gedaan hebben in de EU.Ik kan er echt met mijn pet niet bij dat er op de vvd word gestemd. Zoveel beerputten die open gaan en toch maar als dom stemvee blijven stemmen. Net als de pvda, waarom zou je daar op stemmen? Gl is logisch, jongeren die zich zorgen maken over het klimaat gaar naar gl maar wat is het nut van de pvda
Nederland staat steenvast nogal hoog op lijstjes me de gelukkigste bevolking, beste zorg, beste onderwijs en meer van dat soort zaken. Ik sluit niet uit dat dit soort zaken meespelen.
Ach ja, er zijn ook mensen die op SP, FvD of PVV stemmen.
Waar moet je wel op stemmen zwammy?
Omdat ik geloof in de idealen van de PvdA. Centrum-links met groene idee?n in Europa. Daarnaast vind ik dat Jongerius, Piri en Tang het goed gedaan hebben in de EU.
Omdat ik geloof in de idealen van de PvdA. Centrum-links met groene idee?n in Europa. Daarnaast vind ik dat Jongerius, Piri en Tang het goed gedaan hebben in de EU.
Wat hebben ze precies gedaan dan? Ik heb namelijk de afgelopen 4 jaar niks gemerkt qua verschil t.o.v. van de 4 jaar ervoor qua EU.
Jongerius heeft hard gewerkt aan wetgeving voor een eerlijkere arbeidsmarkt in Europa.Wat hebben ze precies gedaan dan? Ik heb namelijk de afgelopen 4 jaar niks gemerkt qua verschil t.o.v. van de 4 jaar ervoor qua EU. Overigens geen verwijt richting de PVDA hoor. Van alle overige parlementsleden heb ik ook geen bijdrage kunnen ontdekken waar verschil in gemaakt is. Maar jij schijnbaar wel, dus ik ben zeer benieuwd naar de wereldprestaties van de PVDA'ers in het parlement. Je eigen land laten aanmerken als belastingparadijs zoals Tang gedaan heeft. Wat hebben wij daar precies aan?
Oke niks concreets dus. Je hebt alleen van horen zegge dat ze 'hard gewerkt' heeft. Of mogen we haar mede bedanken voor het feit dat EU-werknemers zes maanden een uitkering mee kunnen nemen naar het thuisland als ze in een EU-lidstaat zonder werk komen te zitten en daarmee de kraan naar fraude vanuit Oost-Europa nog verder wordt aangedraaid.Jongerius heeft hard gewerkt aan wetgeving voor een eerlijkere arbeidsmarkt in Europa.
Je hebt het over de mensenrechten in Turkije die in de afgelopen 4 jaar alleen maar achteruit zijn gegaan. Fantastisch, wat een topprestatie. Een totaal verloren strijd noem jij presteren. Hij heeft dus het slechtst gespresteerd van allemaal, want niet alleen is de situatie niet verbeterd. Hij is zelfs niet gelijk gebleven.Piri was Turkije-rapporteur en heeft gestreden voor mensenrechten.
Die belastingparadijzen zijn er nog steeds, het enige wat Tang dus gedaan heeft is etiketjes plakken, onder andere op zijn eigen land. Is er nu 1 multinational die meer belasting moet afdragen? Nee, eigenlijk niet. Ook niks bereikt dus.En Tang heeft, zoals oa hieronder te lezen valt, gestreden tegen belasting paradijzen en gunstige belastingdeals voor multinationals.
Nederland is een belastingparadijs.Tang die heeft hard gestreden om Nederland op een zwarte lijst te krijgen. Dat is schadelijk voor Nederland.
Zoveel cynisme. Met deze instelling kun je beter helemaal niks doen.Oke niks concreets dus. Je hebt alleen van horen zegge dat ze 'hard gewerkt' heeft. Of mogen we haar mede bedanken voor het feit dat EU-werknemers zes maanden een uitkering mee kunnen nemen naar het thuisland als ze in een EU-lidstaat zonder werk komen te zitten en daarmee de kraan naar fraude vanuit Oost-Europa nog verder wordt aangedraaid.
Je hebt het over de mensenrechten in Turkije die in de afgelopen 4 jaar alleen maar achteruit zijn gegaan. Fantastisch, wat een topprestatie. Een totaal verloren strijd noem jij presteren. Hij heeft dus het slechtst gespresteerd van allemaal, want niet alleen is de situatie niet verbeterd. Hij is zelfs niet gelijk gebleven.
Die belastingparadijzen zijn er nog steeds, het enige wat Tang dus gedaan heeft is etiketjes plakken, onder andere op zijn eigen land. Is er nu 1 multinational die meer belasting moet afdragen? Nee, eigenlijk niet. Ook niks bereikt dus.
Kortom zogenaamd hard gewerkt, maar wij hebben helemaal niks van hun inzet of prestaties gemerkt, behalve dat we straks nog meer geld kwijt zijn aan uitkeringsfraude.
Nederland is een belastingparadijs.
Ik vraag gewoon om concrete acties waar wij wat aan hebben, want jij roept dat men bij de PVDA goed heeft gepresteerd. Los van het plaatsen van de eigen land op een zwarte lijst hebben ze niks gedaan. Dat is jouw lat schijnbaar.Zoveel cynisme. Met deze instelling kun je beter helemaal niks doen.
Onze Europese arbeidsmarkt moet veranderen willen we het vrij vervoer van personen in stand houden. Ben het met je eens dat het fraudegevoeliger wordt, maar naar mijn mening is het een goede stap richting een eerlijkere interne markt voor arbeid.
Op wie heb jij gestemd?