Sporting-Arsenal was wel een leuke wedstrijd. Er gebeurde altijd wel iets. We misten wel Ugarte en Belerin, hun hadden ook drie wijzigingen ofzo, maar ja…zij staan 1ste in de PL en wij zijn nr 4 in Portugal. Intense wedstrijd, zij natuurlijk over het algemeen het meeste balbezit, en wat een sterke ploeg ! Saka, Martinelli, wat een talent. Maar wij kunnen aan bal ook wat, we moesten (!) zelfs op een gegeven moment, 1op1 met de keeper de 3-1 maken, maar ja Paulinho. Kort daarna maken zij een mazzelgoaltje, dat wel gewoon had moeten worden afgekeurd want Pedro Gonçalves werd tijdens deze aanval praktisch gebodyslammed. Bij hun eerste goal ging er ook al zoiets tricky’s aan vooraf. Maar goed, yo..je hoort me niet klagen, ik constateer slechts. En als ik zie hoe vermoeid White was aan het eind van de wedstrijdhoop ik op een slopende confrontatie voor ze tegen Fulham dit weekend.
Volgende week dus Emirates. Het is mij nu nog steeds onduidelijk of uitsupporters wel worden toegestaan, aangezien het fout ging in Denemarken. Ik hoop net als bij de Spurs op vele hagedissen op de tribunes. Ik ben de politiek van de club en JL en brigada nu ook beu.
Onze coach mag trouwens ook echt gaan beginnen meer speeltijd te geven aan Diomande en Chermiti. Gelukkig is Ugarte er bij. En St. Juste was 💪 Kom maar met die return.