Europa League 2022-2023

JMD

Well-known member
Arsenal mist eerst 1 op 1 tegen de keeper, even later doet Sporting hetzelfde en vervolgens uit het niets 2-2 als een schot flink van richting wordt veranderd
 

erka

Well-known member
Leuke wedstrijd hoor. Union tegen Union. 2-2 staat het nu door een pingel voor Berlin, die dramatisch werd ingeschoten maar de rebound wel raak.
 

Batigoal

Well-known member
Leuk potje inderdaad, alleen blijft het zonde dat Ajax zo kansloos is geweest tegen Union. Dat had niet gehoeven.

Man Utd overtuigend gewonnen tegen het dit seizoen uitstekende Betis. Had ik niet verwacht zo kort na die zeperd tegen Liverpool. Antony ook weer met een prima goal, maar hij had er nog 1 of 2 mogen maken. Hetzelfde geldt voor onze Wout. Raar dat de goal van Betis door mocht gaan met duidelijk hands. Blijft toch totale willekeur welke VAR iets hands vindt en welke niet.

Ondertussen gaat Sevilla ondanks hun dramatische seizoen stilletjes toch weer gewoon door naar de latere fases van dit toernooi.
 

U.G.

Well-known member
Sporting-Arsenal was wel een leuke wedstrijd. Er gebeurde altijd wel iets. We misten wel Ugarte en Belerin, hun hadden ook drie wijzigingen ofzo, maar ja…zij staan 1ste in de PL en wij zijn nr 4 in Portugal. Intense wedstrijd, zij natuurlijk over het algemeen het meeste balbezit, en wat een sterke ploeg ! Saka, Martinelli, wat een talent. Maar wij kunnen aan bal ook wat, we moesten (!) zelfs op een gegeven moment, 1op1 met de keeper de 3-1 maken, maar ja Paulinho. Kort daarna maken zij een mazzelgoaltje, dat wel gewoon had moeten worden afgekeurd want Pedro Gonçalves werd tijdens deze aanval praktisch gebodyslammed. Bij hun eerste goal ging er ook al zoiets tricky’s aan vooraf. Maar goed, yo..je hoort me niet klagen, ik constateer slechts. En als ik zie hoe vermoeid White was aan het eind van de wedstrijdhoop ik op een slopende confrontatie voor ze tegen Fulham dit weekend.

Volgende week dus Emirates. Het is mij nu nog steeds onduidelijk of uitsupporters wel worden toegestaan, aangezien het fout ging in Denemarken. Ik hoop net als bij de Spurs op vele hagedissen op de tribunes. Ik ben de politiek van de club en JL en brigada nu ook beu.

Onze coach mag trouwens ook echt gaan beginnen meer speeltijd te geven aan Diomande en Chermiti. Gelukkig is Ugarte er bij. En St. Juste was 💪 Kom maar met die return.
 

U.G.

Well-known member
Poehhh, die laatste dertig meter daarvan moesten ze de snelheid eens meten, want hij komt écht van ver hè. Mooie actie trouwens ook van die Martinelli, ik denk dat Morita hem gewoon wil neerhalen maar dat dat hem niet eens lukt 😅 keepertje ook voorbij en dán de laatste strohalm… de man sneller dan z’n schaduw ☺️ Geweldig man.Dat ophypen van dat vak ook.

https://youtube.com/shorts/oo8GovbyPFI?feature=share
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5
Bovenaan