Ik ben gisteravond gaan kijken. Union speelde bij momenten heel goed voetbal, de Duitse naamgenoot kwam er niet aan te pas. Als je de overgebleven deelnemers bekijkt, zijn ze nu wel echt het kleine broertje. Benieuwd wat ze nog kunnen brengen, ze krijgen sowieso een topaffiche.Ik zit daar zondag als ze tegen KV Mechelen spelen. De eerste keer dat ik ze op het hoogste niveau zie. De vorige keer dat ik daar was speelden ze nog derde klasse.
Met Leverkusen loten ze dan op papier net de minst aantrekkelijke tegenstander. Sportief gezien wel een gunstige: als je de nummer vier van de Bundesliga vlot kan kloppen, dan ben je niet kansloos tegen de nummer negen. Ik duim mee voor Union-Feyenoord in de halve finale.Ik ben gisteravond gaan kijken. Union speelde bij momenten heel goed voetbal, de Duitse naamgenoot kwam er niet aan te pas. Als je de overgebleven deelnemers bekijkt, zijn ze nu wel echt het kleine broertje. Benieuwd wat ze nog kunnen brengen, ze krijgen sowieso een topaffiche.
Union staat voor tegen Leverkusen. Winnaar mag tegen Feyenoord of Roma dus kans is zelfs aanwezig op een halve finale tussen de lage landen.
Kan me niet voorstellen dat iemand daaraan twijfelt. Daarentegen vind ik Sporting wel een mooie club, in tegenstelling tot vele anderen.Juve is toch gewoon bewezen een veel misselijker clubje dan Sporting?
Kan me niet voorstellen dat iemand daaraan twijfelt. Daarentegen vind ik Sporting wel een mooie club, in tegenstelling tot vele anderen.
Juve is toch gewoon bewezen een veel misselijker clubje dan Sporting?