erka
Well-known member
De beide Unions staan weer tegenover elkaar.
Dat is wel een mooi affiche.
De beide Unions staan weer tegenover elkaar.
Mmm, waar komt me dat toch bekend voor?Ik hoop op Man U - Feyenoord, met een uitblinkende Antony in de Kuip.
Mij deed het ook hier aan denken.Mmm, waar komt me dat toch bekend voor?
Fenerbahçe draait uitstekend dit seizoen, groepsfase EL ook probleemloos doorgekomen. Sevilla is wat beter onder Sampaoli maar nog steeds wisselvallig, dus ik zou dat niet als een makkelijke loting zien.Geen ongunstige lotingen voor Union (union) en Sevilla (Fener) trouwens, daar hadden PSV en Ajax ook kans tegen gehad als ze door waren gegaan...
We zeggen ook nergens dat die wedstrijd in de Kuip was, maar wel dat we bij Antony en Feyenoord aan deze wedstrijd moeten denken.Zegt wel weer genoeg over de verstandelijke vermogens van de gemiddelde Ajacied; die wedstrijd was in de Arena, niet in de Kuip.
Ik heb er geen actieve herinnering aan.We zeggen ook nergens dat die wedstrijd in de Kuip was, maar wel dat we bij Antony en Feyenoord aan deze wedstrijd moeten denken.
Mooie wedstrijd was dat trouwens.
Oh?We zeggen ook nergens dat die wedstrijd in de Kuip was, maar wel dat we bij Antony en Feyenoord aan deze wedstrijd moeten denken.
Mooie wedstrijd was dat trouwens.
Nooit geweten dat hij in de Kuip heeft gescoord.Oh?
Abu: Ik hoop op Man U - Feyenoord, met een uitblinkende Antony in de Kuip.
Bati: Mmm, waar komt me dat toch bekend voor?
Een uitblinkende Antony tegen Feyenoord komt Batigoal bekend voor.Oh?
Abu: Ik hoop op Man U - Feyenoord, met een uitblinkende Antony in de Kuip.
Bati: Mmm, waar komt me dat toch bekend voor?
Dan moeten de supporters dus allemaal op de fiets komen. En de vips met de Auto Union.De beide Unions staan weer tegenover elkaar.
@Abubakari wat doe jij op het account van Jamel?Geen excuses, dit is een extreem gunstige loting. Door naar de laatste 8 is de enige acceptabele uitkomst. Door alle problemen daar is het allang niet meer het Shakhtar van een aantal jaar geleden. Ze spelen hun thuiswedstrijden in Polen. Hun beste speler is van de winter vertrokken. Ze staan tweede in de competitie, achter Dnipro-1. Inderdaad, van die club won AZ dit seizoen twee keer.
Jamel is my friend.@Abubakari wat doe jij op het account van Jamel?
Abu is Jamel@Abubakari wat doe jij op het account van Jamel?
Heb ze nog nooit in dezelfde ruimte gezien...Abu is Jamel