Europa League 2022-2023

Batigoal

Well-known member
De doelman van Sporting had ook niet zijn beste dag.

Mooie stunt van Salzburg. Volledig overklast door Roma, maar wél gewoon winnen. Barça-Man Utd was ook wel een kraker. De return belooft een mooie pot te worden.

Shakhtar wint knap van Rennes. Al valt het op dat Franse clubs bijna altijd tegenvallen in Europa.
 

U.G.

Well-known member
De doelman van Sporting had ook niet zijn beste dag.

Nou dit begint voor Adan jammer genoeg wel steeds meer just another day at the office te worden. Zie vlak voor het WK zijn optreden tegen l’OM bijv.

En waarom onze supercoach zowel Chermiti ( eindelijk weer een pareltje uit de opleiding ) als Bellerin ( die hiervoor een puike wedstrijd hadden gespeeld ) op de bank houdt voor z’n maatjes en good for absolutely nothings Paulinho en Esgaio kan alleen hij verklaren, hoe dan ook dit soort arrogante fratsen beginnen me nu echt te irriteren. Voer een beleid/ een plan uit gozer, je hebt het spelletje niet uitgevonden doe gewoon logisch, the best men for the job please, dit was geen onbelangrijke wedstrijd.

Ik ben benieuwd volgende week, we zullen en moeten doorgaan, en ik wil daarna (of later) Feyenoord. Da’s alles, ik vraag niet veel.

Is er trouwens VAR in de EL, want die zijn bij ons tijdens de wedstrijd dan in ieder geval hele andere dingen gaan doen.
 

U.G.

Well-known member
Dus toch VAR. Ok ok. Nee ik ga niet klagen hoor, maar dan weet ik dus dat ze er ‘waren’.
 

erka

Well-known member
Nou, Juventus heeft een makkie in Nantes. Nantes moet na 17 minuten al met 10 man verder en het staat inmiddels 0-2.
 

JMD

Well-known member
En inmiddels 0-4 voor Sporting... De Portugezen dus wel door, jammer voor de coëfficiënten. Als Ajax er vanavond dan ook uitvliegt kan het nog knap lastig worden qua coëfficiënten.
 

JMD

Well-known member
Braga op 1-2 bij Fiorentina... Het zal toch niet zo zijn dat ook zij doorgaan? Dan kan NL (zeker omdat ook Ajax er uit dreigt te vliegen) zo maar toch nog 7e worden...
 

Pascallovic

Well-known member
Braga op 1-2 bij Fiorentina... Het zal toch niet zo zijn dat ook zij doorgaan? Dan kan NL (zeker omdat ook Ajax er uit dreigt te vliegen) zo maar toch nog 7e worden...
Alsof Braga er nog zo maar 3 bij gaat maken voor een verlenging.
 

De Wolf

Well-known member
Mogelijke kandidaten voor Feyenoord.

Sevilla
Juventus
Sporting CP
Bayer Leverkusen.

Wedstrijden zijn nog bezig maar voorlopig lijkt het op deze clubs

Union Berlin (3-1 AG)
AS Roma (2-1 AG)

Rennes of Shakthar (2-2 AG)
Barcelona of Manchester (3-3 AG)
 
Bovenaan