Sevilla is wel bezig aan een waardeloos seizoen met een 17e plaats in LaLiga.
Ajax tegen Union Berlin is in elk geval mooi qua reis. Hopelijk spelen ze in het Olympisch stadion. Anders wordt het nog lastig een kaartje te bemachtigen.
Haha, geen Feyenoord. Wat zijn die slecht zegAjax mag tegen Union Berlin. Feyenoord heeft er vorig seizoen twee keer van gewonnen.
PSV mag tegen Sevilla
Bekijk bijlage 761700
Hoezo dan? Union staat 3e en Sevilla 17e.Voor Ajax te doen. PSV gaat het lastiger krijgen.
Hoezo dan? Union staat 3e en Sevilla 17e.
Jep, maar Union is wel nu bezig aan een dramaserie. Maar goed, we praten idd over 3 maanden verder, wie weet dat Sevilla dan in vorm is en Union niet.Hoezo dan? Union staat 3e en Sevilla 17e.
Inderdaad... Die gaan dat gat naar Nederland op deze manier echt nog wel dichtmaken...Sporting trekt de Portugese lijn door qua gelukkige lotingen.
Hoezo dan? Union staat 3e en Sevilla 17e.
De bal is rond!
Klopt. Ajax is favoriet. Maar als Ajax zo speelt als de afgelopen weken zou iedereen lastig zijn geweest voor ze. Laten we hopen dat AJax tegen die tijd in Europa in ieder geval wel weer in vorm is...Toen Feyenoord tegen ze moest vorig jaar stonden ze er ook wel aardig voor. Becker, Thorsby en Baumgartl zijn er basisspelers. Awoniyi die vorig seizoen nog wel een goede indruk maakte is vertrokken. Ik ga niet zeggen dat het een heel slechte ploeg is, maar als Ajax zijnde met CL ambities behoor je daar toch wel van te winnen. Je selectie vertegenwoordigt een marktwaarde van het drievoudige van die van Union Berlin. Ik vraag mij af of er een Union Berlin speler bij Ajax in de basis zou staan.
Vorige week stond Union zelfs bovenaan.Hoezo dan? Union staat 3e en Sevilla 17e.
In de Eredivisie zouden ze in het linkerrijtje staan.17 van SpAnje is eeeeeeecht wel BeTeR HooR dan DE nr 3 uIt DuiTsLanD!=@!#@#!1!!
1 verlies is toch geen serie?Jep, maar Union is wel nu bezig aan een dramaserie.
1 verlies is toch geen serie?