Vorig seizoen tegen AZ vond ik ze ook al niet bijzonder sterk. Het lag meer aan het gepruts van AZ in die periode dat we werden uitgeschakeld.Bodo Glimt is in de voorronde CL gewoon uitgeschakeld door Dinamo Zagreb. Het is echt geen wonderploeg. Een aantal van de spelers die de vloer aan wisten te vegen met AS Roma zijn weg.
Ja. Pas op. Voordat je het weet doe je een Veermannetje 😉Precies. Het is natuurlijk gevaarlijk om te zeggen (want wie weet word ik er over 2 maanden wel mee om mijn oren geslagen als Glimt 2x van PSV wint), maar dit kan zomaar zo'n "one-hit-wonder" zijn...
Schakelkanaal!Zometeen toch maar met een schuin oog de standen bij Rennes-Fenerbahce en Partizan Belgrado-Nice volgen. Geen makkies.
Schakelkanaal!
+1!Present!
Toch behoorlijk wat verrassende uitslagen. Weet nooit zo goed hoe je die moet afwegen; Lazio dat 5-1 verliest net als Roma dat vorig jaar flink klop kreeg van Boedoe: onderschatting of vinden ze het niet belangrijk of klasseverschil? Monaco dat thuis onderuit gaat tegen Ludogorets, Duitse koploper Union Berlin die verliest van Braga, Nantes dat flink klop krijgt van Qarabag; ook allemaal opvallende uitslagen. Maakt het toernooi wel leuk overigens, want verschillende goede ploegen moeten nog aan de bak. Union Berlin staat zelfs punktloss onderaan in hun groep.
Fraaie goal van held Joaquín trouwens, 41 jaar inmiddels.
Counter ontstond an een fout van Malacia...Ansarifard scoort even uit een prima counter namens Omonia tegen Manchester United. Eerste kans voor Omonia in de wedstrijd.
Tegen het Belgische Union konden ze niet winnen. Club Brugge krijgt terecht veel lof in de Champions League, maar wat Union voorlopig presteert in de Europa League is ook straf.Union was op het laatst dan ook een beetje ( een klein beetje maar hoor ) gefrustreerd,..zeg maar.
Terechte overwinning van Braga overigens, vooral gezien de 2de helft. Er staat in ieder geval weer wat bij Braga. Heerlijk dat middenveld.