Europa League 2022-2023

JMD

Well-known member
Ook voor Feyenoord liggen er kansen in deze poule, bij Lazio, Midtjylland en Sturm GRaz
 

Max

Administrator
Forumleiding
Overwinteren moet Feyenoord wel lukken in EL of CoL hoop ik, maar groepswinnaar lijkt mij een uitdaging.
 

JMD

Well-known member
Overwinteren moet Feyenoord wel lukken in EL of CoL hoop ik, maar groepswinnaar lijkt mij een uitdaging.
Voor PSV hetzelfde. Waarbij imo zowel Feyenoord als PSV eigenlijk zeker 2e horen te worden in hun groep.
 

Batigoal

Well-known member
Zowel PSV als Feyenoord wat ongelukkig met de club uit pot 1, maar verder zeker haalbare lotingen lijkt me.
 

erka

Well-known member
Wat zou jij dan makkelijker hebben gevonden uit pot 3 en 4?

Ik schat Bodo sterker in dan Midtjylland, Ferencvaros en Tiraspol en zelfs als Fenerbahce.
Poule 4 is om het even.

Ik zeg ook niet dat het een zware loting is maar PSV zal echt wel moeten opletten tegen de Noren.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Voor PSV hetzelfde. Waarbij imo zowel Feyenoord als PSV eigenlijk zeker 2e horen te worden in hun groep.

Tsja, Feyenoord heeft Europees bijna geen ervaring meer over en we moeten zeven veldspelers inpassen die deels uit een andere cultuur komen. Het gaat gerust wel een keer lopen, maar het helpt Europees als je wat meer ervaring hebt.
 

JMD

Well-known member
Dat sowieso. Niet de pseudo CL loting van PSV van vorige keer.
Precies. Idd wat ongelukkig met de ploeg uit pot 1 (maar wel mooi voor het affiche, PSV - Arsenal, Feyenoord - Lazio waren toch vroeger CL-krakers), de rest moet te doen zijn. En ja, Bodo Glimt veegde vorig jaar Roma van het veld, maar later dat jaar won Roma wel van ze. Denk toch eerder dat die 6-1 onderschatting was en dat die Italianen gewoon op z'n Italiaans de groepsfase speelden, calculerend. AZ verloor er van, dus zeker oppassen. Hopen dat je niet in november daar naartoe moet, maar laat dat maar de eerste wedstrijd zijn, Bodo - PSV.
 

Pascallovic

Well-known member
Bodo Glimt is in de voorronde CL gewoon uitgeschakeld door Dinamo Zagreb. Het is echt geen wonderploeg. Een aantal van de spelers die de vloer aan wisten te vegen met AS Roma zijn weg.
 

JMD

Well-known member
Bodo Glimt is in de voorronde CL gewoon uitgeschakeld door Dinamo Zagreb. Het is echt geen wonderploeg. Een aantal van de spelers die de vloer aan wisten te vegen met AS Roma zijn weg.
Precies. Het is natuurlijk gevaarlijk om te zeggen (want wie weet word ik er over 2 maanden wel mee om mijn oren geslagen als Glimt 2x van PSV wint), maar dit kan zomaar zo'n "one-hit-wonder" zijn...
 
Bovenaan